XbasX Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Hey Als ik de missie badlands start, dan staat er rechts onderin badlands en de rest is zwart en dan blijft alles zwart.. en als ik dan vervolgens control alt delete doe staat het er nog steeds en kan ik alleen met me muis bewegen.. Kan iemand mij helpen? of de missie voor me doen zodat ik weer verder met me spel kan? Greetz bas GTASAsf1.b
DenkaanHenk Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Zal ik voor je doen. Missie Badlands voltooid! Ik heb de missie Badlands voltooid zonder cheats te gebruiken , de missie First Date is beschikbaar. De Savegame zit in de bijlagen , veel plezier in GTA San Andreas. Bewerkt: 7 december 2007 door DenkaanHenk
XbasX Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Zal ik voor je doen. Missie Badlands voltooid! Ik heb de missie Badlands voltooid zonder cheats te gebruiken , de missie First Date is beschikbaar. De Savegame zit in de bijlagen , veel plezier in GTA San Andreas. Hartstikke bedankt!!
Recommended Posts