colinvdworp Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 ik moet een missie doen en daar vragen hoe ik onder water ben en dat ik beter onder water moet worden wat bedoelen ze daar??. in het filmpje dat ze laten zien zijn ze aan het gamen en er staat dan onder in beeld amphibious assault Reageren
The Wizard Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Dan moet naar een gym op de loopband of op de fiets of zwemmen dan krijg je meer longinhoud en kun je langer onder water zwemmen en dan kun je die missie doen Reageren
colinvdworp Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Dan moet naar een gym op de loopband of op de fiets of zwemmen dan krijg je meer longinhoud en kun je langer onder water zwemmen en dan kun je die missie doen maar ik heb all cheats voor maximum spieren en ook cheat voor on eindig long inhoud maar wel bedankt Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Het long capicity heeft er niks mee te maken. Je moet gewoon gaan zwemmen. Handig als je long capicity code hebt gedaan want dan kan je onderwater blijven zwemmen. Je moet gewoon blijven zwemmen en als je 20% hebt volgens mij kan je beginnen. Veel succes PS: Je kan je savegame ook posten zodat iemand anders het doet + missie misschien. Reageren
Donwell Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Het is de bedoeling dat je je 'Lung Capacity', oftwel je longinhoud, vergroot. Dit doe je door naar een plek in het water te gaan, maakt niet uit waar, en steeds te gaan duiken. Volgens mij moest deze 20% vol zijn, maar dat weet ik niet zeker meer. Hoe dan ook, je moet steeds weer onder water duiken, en als je balkje bijna leeg is moet je weer naar boven. Als je dit een ruim 20 minuten doet, zal hij voldoende zijn om de missie te spelen. Reageren
colinvdworp Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 heey ja het is gelukt bedankt aan iedereen is wel moeilijke missie maarja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.