superjetze Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 1: waar kan ik de ''nepe'' cover van gta IV zien? (die ze zelf heben gemaakt) 2: wanneer komt nu GTA 4 uit? 3: hoe komt het vrijheitsbeelt in Liberty City terwijl dat in gta 3 niet zo was? Reageren
Donwell Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Ik heb alles maar eventjes voor je opgesomd.. Klik Hij zal voor de XBox360 en PS3 tussen 1 januari en 31 maart uitkomen. Liberty City is nu helemaal vernieuwd, waarschijnlijk koos Rockstar ook voor iets nieuws, en dus het vrijheidsbeeld erin. Reageren
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Het vrijheidsbeeld in GTA: IV staat omgedraait, dus kijkt het naar de verkeerde kant Reageren
BigM Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Ik heb alles maar eventjes voor je opgesomd.. Klik Hij zal voor de XBox360 en PS3 tussen 1 januari en 31 maart uitkomen. Liberty City is nu helemaal vernieuwd, waarschijnlijk koos Rockstar ook voor iets nieuws, en dus het vrijheidsbeeld erin. Dit is zeer netjes Gezegt. Maar een ding op aan te maken: De reden dat alles nu best echt is. Komt idd omdat rockstar voor iets nieuws ging. Wat bij de release ook gezegt werd: Things will be diffrent(Maar dan in correct engels) Reageren
superjetze Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 bij 1 ik bedoelde de eigen gemaakte die een paar mensen inelkaar hebben geflatst die wel lijkt op de orginele maar dan iets anders Reageren
Donwell Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Je bedoelt waar je hem kunt vinden? Waarschijnlijk zul je ze wel vinden bij de Games-winkels, of andere winkels met een games-afdeling. Het is niet gezegd dat ze er staan, maar bij de meesten zullen ze er zo onderhand wel liggen. Deze neppe covers heten trouwens 'Dummies'. Reageren
superjetze Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 nee, nee nee! een paar weken geleden hebben een paar mensen een eigen cover gemaakt niet die met een plaatje maar een ander die wel op de echte lijkt mijn vraag is waar ik die weer kan zien... Reageren
danielb Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) googlen naar GTA IV cover dan vind je het wel Bewerkt: 11 december 2007 door danielb Reageren
superjetze Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 wat heb ik daar nou aan? als ik het op google kon vinden waarom zou ik het hier dan vragen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Misschien kun je dan beter vragen hoe je met Google om moet gaan. Aangezien er een heleboel fan art is, kunnen wij uiteraard niet weten welke cover je precies bedoelt. De zoekopdracht GTA IV fake cover bij Google Images levert een hele hoop door fans gemaakte covers op. Reageren
M4X Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 wat heb ik daar nou aan? als ik het op google kon vinden waarom zou ik het hier dan vragen? Er zijn inmiddels honderden mensen die een eigen cover hebben gemaakt van GTA IV, die uiteraard allemaal nep zijn. Misschien kan je wat duidelijker zijn over wie die cover hebben gemaakt, want op Google vind je ze waarschijnlijk niet tussen al die tientallen covers. Reageren
the max Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik heb alles maar eventjes voor je opgesomd.. Klik Hij zal voor de XBox360 en PS3 tussen 1 januari en 31 maart uitkomen. Liberty City is nu helemaal vernieuwd, waarschijnlijk koos Rockstar ook voor iets nieuws, en dus het vrijheidsbeeld erin. kwam het niet het 2de kwartaal uit, na 31 maart? :? Reageren
danielb Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Misschien kun je dan beter vragen hoe je met Google om moet gaan. Aangezien er een heleboel fan art is, kunnen wij uiteraard niet weten welke cover je precies bedoelt. De zoekopdracht GTA IV fake cover bij Google Images levert een hele hoop door fans gemaakte covers op. daar zocht ik ook ongeveer op. het is vaak zo dat mensen google niet goed benutten. op die zoekopdracht vindt je er idd aardig veel Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik heb alles maar eventjes voor je opgesomd.. Klik Hij zal voor de XBox360 en PS3 tussen 1 januari en 31 maart uitkomen. Liberty City is nu helemaal vernieuwd, waarschijnlijk koos Rockstar ook voor iets nieuws, en dus het vrijheidsbeeld erin. kwam het niet het 2de kwartaal uit, na 31 maart? :? het 2de kwartaal van fiscaal 2008 (die begint in 2007 (en is dus al begonnen)) Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 YouTube kan ook helpen hoor! Als je wilt kijken naar neppe covers typ gewoon bij het search vakje: "GTA: IV covers" in en misschien vind je het wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.