Wrieh Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Ik ga nieuwe videokaart kopen namelijk Deze Is ie wel goed vergeleken met prijs en draaien de meeste games er op ik ga 1 Gig ram kopen Nieuwe processor (AMD Athlon 64 2,2 ghz) En nieuw moederbord. Bij elkaar 200 euro Is dit wel redelijk voor de nieuwste games waarschijnlijk ga ik ook nog 1 stick van 512 sd ram ruilen voor een van 1 gig van de soort die ik heb (DD2) dus dan heb ik 2 Gig ram Ik heb zelf nog een netwerkkaart paar USB-Poorten DVD Brander(DVD-Ram)beeldscherm muis toetsenbord. Is dit een Goed systeempje waar de meeste games op draaien? Reageren
osmgek11 Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) - watvoor nieuwe games wil je spelen - wat is precies je budget met die Videokaart speel je geen nieuwe games meer met Die CPU het zelfde 2 GB is wel genoeg ik kan het pas echt zeggen als ik weet watvoor games je wilt gaan spelen Bewerkt: 7 december 2007 door osmgek11 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 uhm... die videokaart is waardeloos. Daar kun je echt niet op gamen, je moet echt minimaal 100 euro uitgeven aan een videokaart als je een (beetje) goede wilt hebben, zoals de X1950. Die wordt door veel mensen aangeraden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 uhm... die videokaart is waardeloos. Daar kun je echt niet op gamen, je moet echt minimaal 100 euro uitgeven aan een videokaart als je een (beetje) goede wilt hebben, zoals de X1950. Die wordt door veel mensen aangeraden. WoW draait anders wel goed op de 7600GS, maar hij is wel hopeloos outdated. Koop een X1950 pro, dat is echt waar voor je geld Greetz Reageren
xgaming Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Ja of spaar ietsje door en neem de HD3850 voor 155 euro (van Sapphire). Verder wat neem je voor moederbord, CPU, geheugen... Reageren
Schno009 Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Waarom wil iedereen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Voor 200 piek heb je gwn geen goede nieuwe computer. Speel nog even door met wat je nu hebt en koop een computer *waar je wat aan hebt*. Ben je echt verschrikkelijk ongeduldig, kijk dan eens op marktplaats, staan soms ook wel pareltjes tussen. Ikzelf heb niet zo heel lang geleden nog >800 euro uitgegeven voor computer die énkel en alleen voor muziek gebruikt gaat worden, en zelfs dán kom ik nog net iets te kort. Verder zou ik ook nog eventjes wachten op de nieuwste directx 10.1 kaarten. Dan kun je alle functies goed benutten. Zal vast ook wel een budgetkaartje tussen te vinden zijn. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Tjah, daar kun je niet echt op gamen. Ik maak wel een lijstje 2gb ram is voldoende. Nvidia 8800GT ( is een zeer goede kaart voor 250 euro. **je moet wel Pci-e aansluiting hebben**) Intel Duo Core E6750 ( is zeer snel als hij niet geclockt is zo rond de 3.8ghz) Moederbord: ASUS M2N32-SLI DELUXE/WIFI-AP AM2,NF590SLI,DDR2,2xPCIe16, Hier kun je wel, een poosje mee vooruit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.