Jump to content

Serieuze twijfels over deze screen.


wtc

Recommended Posts

Naar mijn gevoel kloppen de taxi's echt niet met wat op andere screenshots te zien zijn! De taxi's die we hiervoor te zien kregen, waren Caprices... Maar deze lijken eerder op BMW-achtige type? :?

Kan ook aan mij liggen maar kvind dit wel raar.

Ook de auto het meest rechts vind ik maar oppervlakkig gedetailleerd... Toen ik de eerste keer deze screen zag, dacht ik meteen dat het van een ander spel was... Vind 'm trouwens ook niet terug op de R* site.

gallery_748_51_9830.jpg

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ervan begrijp is dat Gtagames alleen echte screenshots aanneemt van sirieuse echte bronnen. Dus waarschijnlijk zal deze ook wel echt zijn. Maar ik snap iedergeval wel met wat je bedoelt. maar kan me niet voorstellen dat dit een neppe is. Want ze nemen het hier sirieus@Gtagames :Y .

Zowiezo kun je der wel van uit gaan dat ze misschien nep zijn. Maar mochten ze echt zijn mag hij er natuurlijk niet ontbreken. Oftewel een vraag die ons pas ver in de toekomst ons andwoord gaat Geven. ^_^

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet er rekening mee houden dat alle screenshots zijn gemaakt terwijl het spel nog in ontwikkeling is. Kijk maar naar diverse screens van GTA San Andreas. Daar zien sommige karakters er ook opeens anders uit.

En kijk maar is naar deze render van GTA3. Zo zag het spel er ook niet bij de release uit:



med_gallery_1_8_37542.jpg

Al moet je er wel van uit gaan dat de screenshots die je nu ziet wel bijna het uiteindelijke spel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is gewoon een echte screen. Rockstar heeft die aan Yahoo gegeven voor hun Developer Diary. Ik geef toe, hij ziet er wel een beetje pre-rendered uit..Maar die screenshot met die helicopter die naast een wolkenkrabber vliegt ziet er ook wel pre-rendered uit. Maar volgens mij is het toch een echte ingame screenshot net als alle andere, en zijn de graphics in dit stadium van de ontwikkeling gewoon zo goed dat het er bijna onmogelijk uit ziet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het spel nog in de maak was wil ik wel geloven... maar als ik er eens de eerste screens bijhaal, waar duidelijk het spel ook nog in ontwikkeling was, zie je al heel mooi dat de taxi's echt zijn zoals in NY (Caprice) Als ik dan de nieuwe screen bekijk, ziet er qua gebouwen enz al wat ontwikkelder uit! Dat zie je omdat bij de nieuwe screen de nummerplaten al ingevuld zijn. Daar ziet hij er zo 'Europees' uit.. echt BMW style. We hebben de taxi's altijd als Caprices gezien, dus waarom zou het nu ineens anders zijn? Aangezien dus die screen nieuwer is dan de screencaps uit de eerste trailer (zie je dus aan de nummerplaat) zijn er naar mijn vermoeden 2 mogelijkheden. Ofwel heeft R* wat verandered aan de taxi's (maar in de derde trailer zien ze er nog altijd caprice uit), ofwel is de screen nep...

28.jpg

gallery_748_51_9830.jpg

Of ben ik echt de mist aan het ingaan?

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil in stijl die je nu ziet is ook maar de manier waarop een screen genomen is. Of zijn ze op dat moment aan het stoeien met de belichting in het spel. Daar moet je niet zo naar kijken. De verschil in soort auto's is te verklaren doordat er waarschijnlijk meerdere soorten taxi's zijn, zoals in SA ook het geval was. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil in stijl die je nu ziet is ook maar de manier waarop een screen genomen is. Of zijn ze op dat moment aan het stoeien met de belichting in het spel. Daar moet je niet zo naar kijken. De verschil in soort auto's is te verklaren doordat er waarschijnlijk meerdere soorten taxi's zijn, zoals in SA ook het geval was. :Y

Misschien...

Maar er zijn al de Caprices taxi's, en dan de grote taxi's (soort klein busje).

Maar op geen enkel ander beeld is er DIT soort (BMW)taxi te zien! :?

Ik wil niet ambetant doen, maar ik vind het echt wierd! :7

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...