Jump to content

Windows Vista Welcome Screen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mensen,

Ik heb net een Windows Vista look-a-like gedownload van het Internet: 'BicroPack Vista'. Maar normaal gesproken heb ik gewoon Mac OS X op mijn MacBook. Nu is de vraag: "Hoe kan het dat een groot gedeelte van de Welcome Screen wit is?". De vorige keer heb ik BicroPack Vista ook al gedownload op mijn oude Windows XP-computer. Toen was de Welcome Screen helemaal goed! Er staat ook op de download page dat-ie geschikt is voor Mac OS X of hoger, ik heb het al eens een keertje Ge-uninstalled, maar dat helpte niet. Wat moet ik nu doen? :?

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:
Hallo mensen,

Ik heb net een Windows Vista look-a-like gedownload van het Internet: 'BicroPack Vista'. Maar normaal gesproken heb ik gewoon Mac OS X op mijn MacBook. Nu is de vraag: "Hoe kan het dat een groot gedeelte van de Welcome Screen wit is?". De vorige keer heb ik BicroPack Vista ook al gedownload op mijn oude Windows XP-computer. Toen was de Welcome Screen helemaal goed! Er staat ook op de download page dat-ie geschikt is voor Mac OS X of hoger, ik heb het al eens een keertje Ge-uninstalled, maar dat helpte niet. Wat moet ik nu doen? :?

Heel simpel, die look-a-like weg gooien of Windows Vista installeren :)

Geplaatst:
Ja, dat kan, Windows kan toch ook geinstalleerd worden op Macintosh-computers en laptops?

Windows Vista draait het beste op een Mac... :7

In iedergeval Windows vista er opzetten is geen optie, ik zou bij je OS blijven die je nu hebt.

Maar hoe in vredesnaam heb je een Windows Brickopack op een Mac geinstalleerd. :schater:

http://www.crystalxp.net/galerie/num.130.htm

Systeem(en) : Windows XP
Geplaatst:

Ik heb net die Pack gedownload en geinstalleerd.

Bij mij werkt het zéér prima.

Ik kreeg bij de installatie op welke OS die pack kunnen worden

geinstalleerd.

Er stond duidelijk:

Windows XP SP1, SP2 or without SP

Windows Media Center

Ik zag géén Macintosh.

Geplaatst:

Misschien draait ie Windows via Parallels of Virtual PC.

Ontopic: Laat eens een screen zien van hoe die er uit ziet en hoe hij eruit zou moeten zien.

Dan kan ik duidelijker zien wat het probleem zou kunnen zijn.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Ik heb net die Pack gedownload en geinstalleerd.

Bij mij werkt het zéér prima.

Ik kreeg bij de installatie op welke OS die pack kunnen worden

geinstalleerd.

Er stond duidelijk:

Windows XP SP1, SP2 or without SP

Windows Media Center

Ik zag géén Macintosh.

Nee een Mac ondersteund geen .exe, dus het is al apart dat hij zo ver komt.

In ieder geval of hij heeft het over een ander soort "Brickopack" of hij heeft gewoon een soort Virual Machine zodat er meerdere OSs (Operating System) op de mac kunnen draaien.

Merkwaardig is het wel.

Geplaatst:

Maar kan het niet gewoon zo zijn dat, omdat ik een Intel-processor heb dat-ie wel draait? Ene, Flitskiker... Wat voor screen moet ik maken? Met een PrintScrn SysRq-knop? Of gewoon met één of andere software?

Geplaatst:
Maar kan het niet gewoon zo zijn dat, omdat ik een Intel-processor heb dat-ie wel draait? Ene, Flitskiker... Wat voor screen moet ik maken? Met een PrintScrn SysRq-knop? Of gewoon met één of andere software?

Druk op PrintScrn en vervolgens kun je hem plakken en opslaan in Paint of ander plaatjesprogramma.

Mvg,

Flitskikker

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...