Jump to content

Filmpje YouTube

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb een eigen website en ik wil graag weten hoe je daar een YouTube-filmpje erop zet! Kan iemand mij helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je een filmpje bekijkt bij youtube.com, dan zie je ernaast "Embed" staan of eronder. Onder "Embed" staat een code, die code moet je kopieren en plakken in je HTML code.

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:
Als je een filmpje bekijkt bij youtube.com, dan zie je ernaast "Embed" staan of eronder. Onder "Embed" staat een code, die code moet je kopieren en plakken in je HTML code.

Okay, maar als ik dat doe komt er vaak, alleen maar een code te staan en verder geen filmpje

ff uitleg:

ze zoekt het filmpje uit wat je wil plaatesn dan kopieer je de lik BV:

http://youtube.com/watch?v=Pzp8S_7yspM

dan pak je dit stuk:

Pzp8S_7yspM

dus alles wat na de v= komt!!!!

dan heb je dat dan pak je het weer en zet je erbij dus krijg je dit:

[youtube]Pzp8S_7yspM[/youtube]

en dan krijg je dit:

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

@ gta-pilot, Harrison heeft het over een filmpje op z'n eigen website zetten, niet hier in een post op het forum. ;)

Je moet inderdaad gewoon alles bij Embed: kopiëren en in de broncode van je website zetten. Echter, bij het uploaden van het filmpje kan men aangeven om niet toe te staan dat het filmpje op andere sites wordt gezet, door middel van de code bij Embed. (Ik dacht dat die code ook niet bij het filmpje kwam te staan, maar dat terzijde.) Controleer in ieder geval wel of je de code juist hebt gekopieerd. Het kan regelmatig voorkomen dat je een < net niet hebt gekopieerd, waardoor de hele code niet werkt. Een ander probleem zou ik niet weten. :N

In iedergeval, wel bedankt voor het helpen! Ik zal het eens uitproberen! Ook de tip van GTA-Pilot heeft geholpen, nu weet ik tenminste hoe ik een filmpje moet plaatsen op deze website :puh:

Zoiets?

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:

Dus...:

Dit is de HTML code voor als het nu nog niet duidelijk is :puh:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Dan moet je dus alleen op de plaatsen waar "udsBEFIL97Q&rel=1" staat in dit geval in de code, veranderen door de link van het filmpje dat jij wilt hebben...... :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...