gta-pilot Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) weer een sigje en ik begin steeds beter te worden : ow jee het poppetje is een beetje overbelicht @__@ Bewerkt: 7 december 2007 door gta-pilot Reageren
Pitbull Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik zal me dan maar eens moeien in de graphics showroom, als ik niet rate doet niemand het . Wat als eerste opvalt aan je signature gta-pilot, is de render. Hij is misschien wat té overbelicht en kon je het iets minder doen, maar hij mag zeker en vast wat lichter zijn dan de rest van je signature. Dan zou ik de tekst niet in het midden van je signature zetten, maar ergens (misschien dan met een kleiner lettertype/lettergrootte) in een hoek, bijvoorbeeld in de linkerbovenhoek. Ook vind ik je groene 'schijn' echt lelijk. Sorry gta-pilot, maar hier kon je misschien een kleur kiezen die overeenkomt met je render. Wit? En dan de tekst 'gta-pilot' zou je bijvoorbeeld schuin op zijn linkerborst (dus de eigenlijk de borst die het meest naar de rechterkant staat), maar dan zonder die 'schijn' en in het grijs (of gewoon in het zwart met de opacity lager, of je zet hem op een andere blending option). Dan je achtergrond. Ik denk dat je brush wat té is. Pas op, ik heb niet gezegd dat hij lelijk is, zeker niet, ik vind het zelfs goed gedaan. Maar misschien kon je wat minder brushen? Ik zie geen border...Dit kon je misschien wel doen, maar i.p.v. dat ik hier ga uitleggen hoe je borders maakt, kun je wat tutorials volgen? Met dan het accent op hoe e borders maakt. Research dus! Dan, ten slotte, zie je dat je precies 2 plaatjes aan elkaar hebt geplakt (net na de tekst zie je een verticale streep). Dit kon je voorkomen om bijvoorbeeld over die streep wat te brushen... Maarja. gta-pilot, je bent nog maar een beginner (naar eigen zeggen ). Dus ik zou zeggen: "Al doende leer je!". En euhm...een cijfer vind ik heel moeilijk te geven. Langs één kant omdat je een beginner bent, maar aan de andere kant is de signature niet echt mooi ook... Ik hoop dat ik je wat kon helpen en ik geef je een 5,5/10... Maar jij moet nu zorgen dat als ik een signature van je volgende maand (en dat zal ik zeker doen ) rate, dat ik je toch minstens een 6,5 moet/kan geven Nog een ding gta-pilot...Oefenen! Succes Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 dat was een van mijn eerste sigs iik ben nu al verder als je had gezien bij mijn andere sig xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.