gta-pilot Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Onderwerp: gaming Soort design: free Size design: free Render: free Animatie: nope Premade: ? Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: graag een beginner
2fast{0} Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Als je wacht tot 24:00 uur, dan wil ik wel battlen. [EDIT] Ben een beginner. Bewerkt: 7 december 2007 door RonaldVC
gta-pilot Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Als je wacht tot 24:00 uur, dan wil ik wel battlen. [EDIT] Ben een beginner. aangenomen
RonaldVC Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Als je wacht tot 24:00 uur, dan wil ik wel battlen. [EDIT] Ben een beginner. aangenomen Het op deze manier "reserveren" van battles is niet toegestaan. Als er iemand is die voor morgen deze battle aan wilt gaan, gaat die persoon voor. Reageert er niemand, kan je natuurlijk gewoon battlen..
kuys Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Aangezien 2Fast nog niet kan zou ik graag met jou deze battle aangaan. Zelf ben ik ook een van de beginners hier;-) Kuys
gta-pilot Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Mijne is bijna klaar ik edit hem als hij klaar is Gta-Pilot Bewerkt: 8 december 2007 door gta-pilot
kuys Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) ]Oke is goed! Moge de beste winnen he, succes:) Hiero de mijne : Bewerkt: 8 december 2007 door kuys
kuys Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Sorry, het is mijn bovenste plaatje, ik dacht dat ik een border had neergedaan maar was dus niet zo. Mijn excuses
gta-pilot Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Gta-Pilot kuys veel geluk! Bewerkt: 8 december 2007 door gta-pilot
2fast{0} Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Zal ik dan maar gaan stemmen. Gta-Pilot : Een best wel mooie signature, de lijnen zijn wel mooi. Je naam staat er ook wel leuk. Ik vind het dan wel jammer dat je dan geen tijd besteed aan je render. Bijvoorbeelds smudgen. Voor de rest gaat het wel goed komen. kuys : Je hebt niet echt een mooie signature moet ik zeggen. De puntjes zijn niet mooi, en ook de mario ziet er niet echt leuk uit. Ook jij had wel wat kunnen smudgen en wat licht effecten erop kunnen gooien. De achtergrond is opzich wel leuk gedaan. Maar dan ook de tekst vind ik niet mooi. Mijn stem : GTA-pilot
gta-pilot Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 iemand? en mag de naam worden veranderd?
RonaldVC Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Technisch gezien is de battle al afgelopen, maar omdat het mij en Levi allebei door de vingers geglipt is plakken we er nog één stemdag bij aan. Dus, er kan nog gestemd worden t/m 12 December!
M4X Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Vote: Gta-Pilot Als ik eerlijk moet zijn vind allebei de signatures niet heel erg geslaagd. De renders zijn niet zo goed ingeblend, en het ziet er een beetje kaal uit bij allebei de sig's. Gta Pilot, ik stem op jouw omdat ik je kleurkeuze wat beter vind, en het brushwerk ziet er redelijk uit. Kuys, jouw signature is anders, en je hebt een veel beter formaat gekozen. Het is alleen jammer dat die puntjes zo fel, als je de opacity wat had verlaagd dan had je waarschijnlijk mijn stem. De tekst is ook net iets beter bij jouw, alleen de dikke border vind ik wat minder. Volgende keer beter
gta-pilot Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 damn wrrm zien jullie het topic steets niet xD
Recommended Posts