Jump to content

Gta-Pilot VS kuys

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of ik nog mag stemmen, maar ik doe het op hoop van zegen :puh: .

Gta-Pilot :

Strakke signatuur, maar iets té strak wat mij betreft. bij deze signatuur heb ik het gevoel alsof er een render is gekozen, snel een background gemaakt , render erop geplakt en dan er wat op los zitten brushen. Je naam is wel goed in de signatuur gezet, de tekst onderaan weer niet, misshien daar ook de glow optie gebruiken ;) . Wat betreft het "ding" in het midden is wel goed gevonden, maar het past totaal niet in de stijl van je signatuur, als je dat nu eens zette in een werkje van Final Fantasy, dan zou het volgens mij mooier staan.

kuys :

Klein maar fijn :) . Mooie background, render mooi in de signatuur gezet, mooi zo! Ook vind ik je gekozen font en diens kleur erg mooi gekozen, echte Mario kleuren. 2 puntjes die me wel storen, je border mocht wat minder dik (1px), en misschien een blauw kleurtje (?) en ik denk dat het mooier zou zijn mochten de stippen volledig uit de render gehaalt worden, en buiten de render wat lichter.

Al bij al: Vote: Kuys

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Nouja, de battle is al 5 dagen afgelopen. Aangezien niemand een punt gemeld heeft wordt de battle gesloten zonder puntenverdeling.

Voor de volgende keer, als je een battle wint moet je binnen twee dagen een pb sturen naar mij of .Levi. om je punt te melden.

Topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...