kuys Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Nieuwe sig van mij, veel kijkplezier:D Kuys Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) De achtergrond is super goed. Mooie effecten enzo. Maar omdat er op de voorgrond niks behalve 2 lijnen en je naam staan mist het toch wel wat. Als je er nou een mooie render bij zet scoor je hoger dan deze 6. @Ferre: ik zeg ook niet dat een render een must is maar hier zou er toch een mooie render bij passen vind ik, omdat hij nu wat leeg is. Bewerkt: 11 december 2007 door SoaDT0M Reageren
kuys Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Oke bedankt, ik zal er volgende keer om denken bij zo een soort sig maken er een render bij te plakken Kuys Reageren
Ferre Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 De achtergrond is super goed. Mooie effecten enzo. Maar omdat er op de voorgrond niks behalve 2 lijnen en je naam staan mist het toch wel wat. Als je er nou een mooie render bij zet scoor je hoger dan deze 6. Alsof elke sig moet bestaan uit een achtergrondje met effecten, een gamerender, border en tekst en dat is het. Met die setting krijg je een gemiddeld en cliché forumsigje die je hier in het showroom tegenkomt. Ik begon ook zo, maar dat is alleen maar basis. Ik hou liever van wat 'professionelere' sigs met een goede kleurencombinatie, achtergrond en stock verhouding en geen 'vaste' regels als een border of tekst (voorbeeld: .Levi.). Kuys, je sig is wel aardig. Ik vind dat blauwe alleen niet zo mooi en je kon je tekst er wat beter in verwerken. Misschien een betere lettertype en de opacity wat lager. Die lijnen zijn wel leuk, alleen voegen ze niet echt iets speciaals toe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.