Jump to content

2fast{0} Vs. Mirrrr

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heb er zin in deze week. :eten:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: max 500x150

Render: mag

Animatie: nee

Premade: ...

Tijd van inlevering: z.s.m.

Opmerking:Alweer, maar dit keer zal ik mijn best doen. :dans:

2fast{0}

screedcopyjg3.jpg

Mirrrr

battle2fastcopyqm9.jpg

Het is al duidelijk voor mij. Ik kan niet winnen van Mirrrr. :7 ( Al is dit wel een hele slechte prestatie van mij :puh: )

Bewerkt: door RonaldVC

Niet zo snel opgeven hoor :Y Er komt echt een moment dat je me zo hard slaag gaat geven. Je wordt beter en beter. En dan gaan we echt wel door hoor :D

En succes trouwens he :)

Bewerkt: door Mirrrr
Geplaatst:

Allebij heel mooi gedaan! 2fast{0}: Jou sigs worden iedere keer beter, maar ik vind het toch nog niet goed genoeg voor tegen Mirrr te winnen :N. Goed je best gedaan, maar mijn stem gaat naar Mirrr

Geplaatst:

Mooi gedaan alletwee maar 2fast{0} zijn kleuren lijken wat uitgelopen. Dus stem ik Mirr.

Geplaatst:

Mirrrr heeft duidelijk meer effecten enzo gebruikt, en bij 2fast is er een te grote leegte...

Mijn stem gaat dus naar Mirrrr.

Geplaatst:

*komt binnen waaien*

2fast{0}:

Het eerste wat eigenlijk in mij op kwam bij het zien van jou sig was: jammer, erg jammer. Je kan namelijk zoveel beter als dit. De stock kleur vloekt met de render. De render is bovendien een beetje raar uitgeknipt omdat er nog van die rare uitsteeksels aan zitten. De keuze van de Assasins Creed logo's is opzich niet verkeerd om die te gebruiken op de stock, maar ze zitten soms veel te dun bezaait op elkaar en er zijn stukken waar je ze helemaal niet ziet. Tekst is leuk, maar past eigenlijk niet helemaal bij het onderwerp van je sig.

Mirrrr:

Weer een meesterwerk als je het mij vraagt. In veel sig is de progress van jou te zien en deze is geen uitzondering; je doet het steeds beter :D Leuke render, goed ingeblent en de schaduw ziet er ook goed geplaatst uit. Er zit een flink aantal effecten in en het totaalbeeld ziet er goed uit, je hebt een erg mooie achtergrond die er echt uitspringt, mede door de lichtheid van je sig (inmiddels een soort kenmerk van jou sigs :) ) De tekst is in de goede kleur, goed font en niet te groot of te klein. Wat ik erg mooi vind is dat je dat wolken effect erin heb zodat het echt lijkt alsof je render door de avondlucht vliegt met achter haar een paar heldere sterren.

Mijn stem gaat overduidelijk naar Mirrrr, 2fast{0}; jammer jongen. Volgende keer beter.

Greetz :sigaar:

Hoi, ik ga ook stemmen :D

2fast,

Het is weer iets wat ik elke keer bij jou signatures zie. Je hebt een render van Assassins Creed, die is blauw'ish. En je achtergrond is rood ? Ik snap het niet bij jou sig's. Als je een signature maakt, neem je kleuren van je render over. Dat is bij jou niet het geval. Maar dat even ter zijde. Je achtergrond is wel netjes gemaakt, alleen die werpster dingen passen er niet bij.(dat zou dus het AC logo zijn he ?) En je tekst past er ook niet echt bij, ik bedoel het font he. Het is een AC signature, en jij pakt een Graffiti font.

Mirrrr,

Over The top signature. Ten eerste een hele mooie render. Ik heb nog nooit zo'n achtergrond gezien in mijn PS geschiedenis :puh: Vooral die 'sterretjes' aan de rechterkant spreken mij erg aan. Het is niet te druk, maar ook weer niet te leeg. Dit is weer een top kwaliteit signature. De tekst valt niks over te zeggen, want er zou geen raar font bij deze signature passen.

Stem: Mirrrr

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.

Zoals vele hier ook al zeggen, waar ik het ook mee eens ben is mijn sig nogal lelijk en erg slecht is. :puh:

Daarom geef ik het ook op, zal eerst nog wat leren voordat ik het nog een keer probeer. Mirrrr alweer gefelciteerd. :7

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:

Battle afgelopen, winnares Mirrrr!

Mirrrr, 1 punt voor jou erbij, 2fast{0}, helaas voor jou 1 punt eraf.

Ranking updated, topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...