Bigsmoke!!! Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Sorry als ik deze vraag op de verkeerde plek plaats. Maar ik ben hier net nieuw op het forum. Ik had hier al wel eens eerder gekeken maar niet geregristreed. Maar mijn vraag is er al iets bekend of gta IV ook op de nintendo wii uit gaat komen? En of dit uberhoubt mogelijk is omdat het een heel ander spelcomputer is dan de ps en x box. Bewerkt: 7 december 2007 door Bigsmoke!!!
joppie Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Welkom op het forum Bigsmoke!!! Nee, deze komt niet uit op de Wii. In ieder geval wel op Xbox 360 en PS3.
Bigsmoke!!! Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Welkom op het forum Bigsmoke!!!Nee, deze komt niet uit op de Wii. In ieder geval wel op Xbox 360 en PS3. Jammer want een ps3 kun je toch nergens meer krijgen ?
jeroenvangeel13 Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 ??? nergens meer krijgen? het kunnen 2 dingen zijn, of ik heb echt iets gruwelijk gemist, of je kan hem nog makkelijk krijgen. nee srieus, wij krijgen elke week 8 folders waar aanbiedingen in staan van de ps3. ik goloof dat je er voor 400 euro een kan hebben, weet neit zeker hoor maar daar is makkelijk achter te komen natuurlijk!! veel succes met je beslissing . (het is ECHT een aanrader hem to kopen hoor!!!)
Bigsmoke!!! Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 ??? nergens meer krijgen? het kunnen 2 dingen zijn, of ik heb echt iets gruwelijk gemist, of je kan hem nog makkelijk krijgen. nee srieus, wij krijgen elke week 8 folders waar aanbiedingen in staan van de ps3. ik goloof dat je er voor 400 euro een kan hebben, weet neit zeker hoor maar daar is makkelijk achter te komen natuurlijk!! veel succes met je beslissing . (het is ECHT een aanrader hem to kopen hoor!!!) dat word in dit http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=63651 topic gezegt.
T@rget Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 ??? nergens meer krijgen? het kunnen 2 dingen zijn, of ik heb echt iets gruwelijk gemist, of je kan hem nog makkelijk krijgen. nee srieus, wij krijgen elke week 8 folders waar aanbiedingen in staan van de ps3. ik goloof dat je er voor 400 euro een kan hebben, weet neit zeker hoor maar daar is makkelijk achter te komen natuurlijk!! veel succes met je beslissing . (het is ECHT een aanrader hem to kopen hoor!!!) dat word in dit http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=63651 topic gezegt. Als je goed had gelezen had je kunnen zien dat het over de 60gig versie van de PS3 gaat die bijna nergens meer te krijgen is.
WWW.outer Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 over gta op de wii gesproken, daar staat wel een grappig filmpje van op youtube (het is de eerste gta IV trailer, maar dan in GTA III)
mathi Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 over gta op de wii gesproken, daar staat wel een grappig filmpje van op youtube (het is de eerste gta IV trailer, maar dan in GTA III) hij is wel leuk, net "echt"
Jay; Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Welkom, ben ook pas lid, maar keek al eeuwen op dit forum Het zou me verbazen als het op de Wii uitkwam.. geinig filmpje trouwens
thug Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 somigge stukken zijn toch van gtaIV sommige gebouwen toch maar dan op ps2 graphics
thagtaking Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ??? nergens meer krijgen? het kunnen 2 dingen zijn, of ik heb echt iets gruwelijk gemist, of je kan hem nog makkelijk krijgen. nee srieus, wij krijgen elke week 8 folders waar aanbiedingen in staan van de ps3. ik goloof dat je er voor 400 euro een kan hebben, weet neit zeker hoor maar daar is makkelijk achter te komen natuurlijk!! veel succes met je beslissing . (het is ECHT een aanrader hem to kopen hoor!!!) dat word in dit http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=63651 topic gezegt. jawel man je kunt deze in bijna alle elektronica winkels en speelgoedwinkels krijgen de IV komt alleen voor 360 en ps3 en later maybe voor de PC ik denk dat wii niet mogelijk is
Dutchy3010 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Het is al lang bekend dat GTA IV niet op de Wii uitkomt, het is niet nodig om dat 20x te vertellen. Kijk gewoon even in de feiten topics en op WikiGTA, en dan zie je dat GTA IV uitkomt op Playstation 3 en Xbox360.
Recommended Posts