Jump to content

[SA] SA Mysterie

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik wil me graag bijdeze afmelden. Helaas heb ik voor kerst geen San andereas gehad maar een nieuwe CDmixer. Daarbij heb ik zelf later een nieuwe lichtbesturingset gekocht waardoor ik nu blut ben.

Bijdeze dus :Y

Da's jammer fiegel. Ik laat je nog gewoon even staan tot de finaleronde, zoals ik dat bij iedereen doe die zich afmeldt. ;) Veel plezier met je CDmixer! :Y
  • 2 weken later...
Geplaatst:
De vierde en laatste ronde start op zaterdag 26 januari, 21:00.

De derde ronde start zondag 25 januari, 21:00 uur.

Wat is het nu? :duh:

Geplaatst:

Helaas, dit jaar de finale niet gehaald en samen met PatrickW gedeeld 7e geworden. Nou ja, het was een erg leuk en spannend tournooi en de besten hebben gewonnen :tu:. Mijn dank alvast voor de weer geweldige organisatie Froodooo....

:dans: Heel veel succes in de finale heren :dans:

Geplaatst:

Ik wil me aansluiten bij de felicitaties voor de vijf mesen die mij hebben verslagen. En allemaal succes in de finale.

ps. Froodooo, zoals gebruikelijk, weer leuk georganiseerd.

Geplaatst:

Hoewel ik een hekel heb aan "ik ook" berichten, rest mij niets anders dan me bij GTA-Sheep en HerrieM aan te sluiten, en alle finalisten heel erg veel succes te wensen :)

Geplaatst:

Inderdaad, gefeliciteerd alle finalisten, en natuurlijk ook iedereen die mee gedaan heeft!

Geplaatst:

Alle mensen gefeliciteerd die door zijn naar de finale. De mensen die niet door zijn: tja jammer. Succes allemaal! Moge de beste winnen...

Geplaatst:
De vierde en laatste ronde start op zaterdag 26 januari, 21:00.

De derde ronde start zondag 25 januari, 21:00 uur.

Wat is het nu? :duh:

Dat was een foutje, ik heb het zo snel mogelijk aangepast nadat ik het had gezien. ;)
Geplaatst:

Ik heb een vraagje ...

Zou je misschien het uur kunnen verleggen naar 19:00. Want om 21:00 ben ik namelijk bijna nooit vrij. En als ik dan al eens vrij kan zijn, kan ik maar maximum 20 minuutjes op de PC ...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...