Death333 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Ik vond het wel eens intresdsant om te vragen aan jullie wat jullie van het spel ''Timesplitters'' vinden, en andere dingen wat je er nog over wilt zeggen nou geef je mening ik vind de timesplitters spellen vet cool en vooral dat je je eigen levels kunt bouwen enzo. mijn lievelings spel (vol verwachting klopt mijn hart!) ik hoop dat timesplitters 3 snel uitkomt en vertel ook ff wat jullie in timepsplitter 3 willen hebben enzo. GR. Death333 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 kun je aub ff uitleggen wat timesplitter voor een game is Reageren
Lantyz Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 --verplaatst naar games forum-- Reageren
arnie Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Ik vind timesplitters een mega cool spel, wel een van de beste shooters op de op de ps2. Ik heb wel alleen een demo van timesplitters 2, maar ik heb de multyplayer gespeeld bij een vriend die het spel wel heeft. Ik hoop dat de nieuwe nog beter wordt dan de vorige kun je aub ff uitleggen wat timesplitter voor een game is timespitters is een zalige reeks van een-van de beste shootgames op de ps2! Er zij(volgens mij) al 3 games van op de markt gekomen, de 3de komt binnenkort uit. Kopen dusss Reageren
Esther Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Hier een screenshot van timesplitters 3: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.