jorrick Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ik kan die missie echt niet uitspele Hebbe jullie tips plaats ze ff als je wil Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 De missie Air Road bestaat in SA helaas niet (en trouwens helemaal niet) dus wellicht kun je even beschrijven welke missie je precies bedoelt. Daarna gaan wij je met zijn allen helpen Edit: Air Raid...natuurlijk, waarom kom ik daar niet op? Reageren
Donwell Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Ik denk dat je Air Raid bedoelt? Deze is op zich niet zo moeilijk, je moet alleen goed reactievermogen hebben, weten waar de vliegtuigjes wegkomen (ze komen steeds in dezelfde volgorde terug, met hetzelfde aantal) en verder rustig blijven. WikiGTA wil ook nog wel eens een uitkomst bieden, zie daarvoor de tips hieronder: Speel de missie overdag. Dan zie je de vliegtuigjes eerder aankomen. Probeer Zero zelf niet neer te schieten, hij zal eerst over "Friendly Fire" beginnen, maar als je het al te erg maakt gaat hij dood en is de missie mislukt. Schiet gewoon op wat je ziet, ga niet in de richtingen staan kijken die Zero aangeeft, want meestal duurt het nog wel eventjes voor de bedoelde groep er is. Zorg ervoor dat je een lekker ritme hebt. De RC Barons verschijnen namelijk steeds in dezelfde volgorde. Zonder cheats te gebruiken is de missie op de PS2 erg lastig vanwege de beperkte richtmogelijkheden. Maar ook voor de PC is de missie lastig. Gebruik eventueel de cheat "Blaas alle auto's op die dicht bij zijn" als het je echt niet lukt. Voor de algehele pagina, zie hier. Verder moet je dus gewoon goed uitkijken waar alle vliegtuigen vandaan komen en goed op de vliegtuigen mikken, aangezien je een minigun hebt zal dit niet al te moeilijk zijn. Succes. Bewerkt: 8 december 2007 door Donwell Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Volgens mij bedoelt hij Air Raid. Je moet vliegtuigen uit de lucht schieten zodat die de mast niet vernielen. Speel deze missie overdag zodat je ze goed kan aan zien komen. Zero geeft aanwijzingen maar die moet je niet volgen want dat duurt wel een tijdje voor dat die vliegtuigen er zijn. Draai zeg maar rondjes met je minigun en schiet ze neer. Als dit te moeilijk is kan je de code van 'Destroy all vehicles' dan haal je deze missie wel als je die code de hele tijd doet. Reageren
Feanor Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 De eerste keer faalde ik ook, maar de tweede keer ging een stuk beter, want toen wist ik waar de vliegtuigjes vandaan kwamen, de vliegtuigjes komen steeds met hetzelfde aantal op hetzelfde tijdstip, je moet gewoon steeds draaien en knallen. Aan zero heb je niks dus het komt vooral op jou aan. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Heej, Raak niet gefrustreerd als de missie niet in één keer lukt. Dan ga je namelijk geforceerd spelen en daarvan wordt het over het algemeen niet beter. Blijf je rustig concentreren op de vliegtuigjes en schiet ze zorgvuldig uit de lucht. Op bepaalde momenten zijn er vrij weinig vliegtuigjes in de buurt en het is dan aan te raden om om je heen te kijken. Hierdoor is de kans dat je een vliegtuigje over het hoofd ziet kleiner en zullen de antennes minder snel kapot zijn. Daarnaast zie je ze dan van grote afstand aankomen, waardoor je meer tijd hebt om ze uit de lucht te schieten. Mocht het je echt niet gaan lukken en je speelt San Andreas op de PC, dan kun je ook nog altijd een savegame-aanvraag doen in het daarvoor bestemde subforum. Iemand anders zal de missie dan voor je halen, wat je een hoop frustratie bespaart en je lekker verder kunt met het spelen van de game. MvG, GTA-fan2 >>> Door Dutchy3010: Vergeet vooral niet te vermelden waar je dit vandaan hebt: klik, wel zo netjes. <<< Bewerkt: 31 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
game~skater Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 blijf schieten: als je heel de tijd opnieuw begint met schieten kan je telaat zijn, soms heb je kans dat je een vleigtuigje perongeluk raakt en dan is het mooi mee genomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.