Jump to content

Playstation 3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik overweeg om met mijn geld van nieuwjaar een playstation 3 te kopen maar ik heb nog 2 vraagjes.

1. Mijn tv is een Panasonic Quintrix 100 hz. Zou die sterk genoeg zijn om mooie graphics weer te geven? Zullen de graphics veel verschil geven met een Playstation 2?

2. Wat is het verschil tussen een goedkope of een dure Playstation 3?

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• hehezalig

10

• Harrison

6

• michael50000

5

• DenkaanHenk

4

Geplaatst:

De graphics zijn zeker weten veel beter dan op de Playstation 2 , en het verschil tussen de goedkope en dure versie is dat er op de goedkope versie 40 GB zit en geen Playstation 2 games erop gespeeld kunnen worden. En op de dure versie zit 60 GB , en daar kun je wel Playstation 2 spellen op spelen. ;)

Geplaatst:

Ja de GB's zijn inderdaad de opslagruimtes die beschikbaar zijn , je kan daar Savegames en Demo's opslaan etc. :Y

Geplaatst:

En de 40 GB heeft geen memory stick uitgangen en maar 2 usb poorten. :Y

Ik raad je aan om 60 gb te kopen, teminste mijn mening ^_^ .

Gratz, Karamanci

Geplaatst:

het verschil:

60 GIG:60 GIG geheugen,kan ps2 schijven lezen,kan je SD KAARTEN, CF kaarten en memory pro ofzoiets insteken,de andere heeft maar 40 GIG en kan geen geheugenkaarten lezen,geen ps2 games lezen en heeft ipv 4 USB's 2 USB's

DE 60 GIG WORDT NIET MEER GEMAAKT!DE VOORAAD WORDT GEWOON NOG VERKOCHT

DIT IS GETYPT MET EEN 60 GIG PS3

Geplaatst: (bewerkt)

Het hangt er gewoon vanaf wat jij wilt; wat meer geld uitgeven aan een completere 80GB Playstation 3, of genoeg nemen met 40GB en twee USB poorten. Als je veel gamed dan raad ik je natuurlijk de eerste aan, ookal is die versie een stuk duurder. Die 80GB kan je dan allemaal goed gebruiken voor filmpjes, demo's, en games die je bij de Playstation Store koopt (online). De USB poorten zijn handig als je er bijvoorbeeld een toetsenbord of een audioset bij neemt. Aan de andere kant, als je toch een PS3 wilt maar als je niet zoveel gamed, en als je financiëel niet zo heel ruim zit, dan is de 40GB versie natuurlijk de perfecte optie. Je kan dan weliswaar wat minder dingen downloaden en geen PS2 games erop spelen, maar als je niet zoveel gamed dan is dat normaal gesproken geen probleem :)

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Als ik jou was zij ik de PlayStation 3 kopen met 80GB! Die is zo vett! Ik heb de 60GB-versie, maar als je naar het uitsterste wilt gaan: 80GB! :engel:

Geplaatst:

Een 80 GB versie van de Playstation 3 bestaat niet, er bestaat alleen een 60 GB en een 40 GB versie van de Playstation 3. ;)

Geplaatst:

Op een breedbeeld TV geeft de Playstation 3 wel aardige kwaliteit, alleen op een HD TV is de kwaliteit beter. ;)

Geplaatst:
Een 80 GB versie van de Playstation 3 bestaat niet, er bestaat alleen een 60 GB en een 40 GB versie van de Playstation 3. ;)

De 80GB versie bestaat wel degelijk, maar nu nog alleen in de VS. Binnenkort komt hij waarschijnlijk naar Nederland als de 60GB versie helemaal weg is, en hij wordt begin 2008 waarschijnlijk ook nog eens goedkoper (499 euro).

En inderdaad, zoals DaH al boven me zei is een HD TV beter en scherper dan een gewone of een breedbeeld TV. Maar je kan ook op een gewone TV genieten van de graphics, die zijn zeker niet ondermaats. Ze zijn alleen net wat beter op een HD TV ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...