Jump to content

Playstation 3

Recommended Posts

Geplaatst:

Wij hebben ook 'maar' een gewone breedbeeld tv. Maar dat neemt de goede graphics van de PS3 niet weg. Nu is het beeld al heel mooi, dus als we misschien eens een HD TV kopen. (Waarschijnlijk eens wel want onze TV was de beste te vinden... 10 jaar geleden.)

Je hoeft niet per sé een HD TV te kopen, maar als je echt de beste beeldkwaliteit wilt moet je maar gaan sparen voor een Full HD TV. Het beeld is nu al zo goed, hoe moet het wel niet met een HD TV zijn? :tu:

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• hehezalig

10

• Harrison

6

• michael50000

5

• DenkaanHenk

4

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal het even opsommen voor de duidelijkheid:

40 gb ps3 gewoon gamen enz niks bijzonders. PRIJS 399

60 gb ps3 zelfde als 40, + 20 gb extra ruimte + 2 usb poorten extra + ps2 games ondersteuning + cardreaders (+2 controllers ipv1 en 2 gratis games erbij) PRIJS 499

Zoals je dus zelf wel ziet is de 60 gb versie meer waard voor zn geld, maar moelijk aan te komen omdat hij nietmeer gemaakt word.

Dan heb je nog de 20 en 80 gb versies Die hebben dezelfde verschillen als de 40 en 60 maar deze worden alleen in Amerika verkocht.

Bedenk je ook dat je voor 120 euro een s-ata 250 gb schijf hebt die er ook in past. (heb ik zelf gedaan).

De qualiteitsverschillen moet je zo zien:

PS2--------------------PS3(normale tv)---------PS3(breedbeeld tv)--------------------------------------(PS3 HDTV)

Bewerkt: door Dx11
Geplaatst:
Ik zal het even opsommen voor de duidelijkheid:

40 gb ps3 gewoon gamen enz niks bijzonders. PRIJS 399

60 gb ps3 zelfde als 40, + 20 gb extra ruimte + 2 usb poorten extra + ps2 games ondersteuning + cardreaders (+2 controllers ipv1 en 2 gratis games erbij) PRIJS 499

Zoals je dus zelf wel ziet is de 60 gb versie meer waard voor zn geld, maar moelijk aan te komen omdat hij nietmeer gemaakt word.

Dan heb je nog de 20 en 80 gb versies Die hebben dezelfde verschillen als de 40 en 60 maar deze worden alleen in Amerika verkocht.

Bedenk je ook dat je voor 120 euro een s-ata 250 gb schijf hebt die er ook in past. (heb ik zelf gedaan).

De qualiteitsverschillen moet je zo zien:

PS2--------------------PS3(normale tv)---------PS3(breedbeeld tv)--------------------------------------(PS3 HDTV)

Bij sommige spellen geld dat ''balkje'' van jouw minder. Want sommige spellen zijn op een SDTV niet heel veel lelijker als op een HDTV. Ik spreek nu over the darkness. Het is op een HDTV natuurlijk nog wel mooier, maar niet zoveel mooier als in jouw balkje. Overigens in Motorstorm wel een wereld van verschil op een HDTV.

Greetz,

Black Force

het verschil tussen een standaard-TV en HD-TV is niet zo groot als ze beiden met scart aangesloten zijn maar als je een ps3 op een HD-tv zet met HDMI kabel is het verschil toch al een pakje grooter,voor 600€ heb je al een mooie LCD-TV en als ik van jou was zou ik de 40GIG versie zoeken

de reden:40GIG is makkelijk te vervangen door er 250GIG in te steken en je kan een usb hub kopen (om van 1 USB 4 USB's te maken) als je dat wenst,tenzij je je tevreden stelt met 2 USB's (en dat is normaal genoeg),het enige wat je misschien mist is een rechtstreekse SD-kaart ingang maar wegens je bijna op alles wat tegenwoordig tot opslag behoort USB heeft zal je het niet echt missen!!

DUS,het enige grote verschil is het geheugen,maar je betaad 100€ meer voor 20GIG EXTRA terwijl je voor +/- 120€ 190 GIG extra hebt als je de harde schijf vervangt!Dit is zeer handig als je er veel muziek,filpjes,foto's en (gratis) DEMO's van de playstation store op plaatst)

P.S. de uitleg van Dx11 is perfect correct dus voor goede informatie daar kijken

zijn balkje is mooi en klopt bij gebruik van een HDMI kabel!

Bewerkt: door michael50000
Geplaatst:

Dus als ik alles op een rijtje zet:

Een 40 GB versie is goedkoper maar er zijn maar 2 usb-sticks (waarom zijn die nodig?), je kan geen ps2 spellen erop spelen, je kan verder gewoon gamen alleen heb je 'maar' 40 GB opslagruimte, je kan ook online.

Ik kan bijna geen 60 GB vinden, daarom overweeg ik een 40 Gb te kopen. Als ik evengoede GFX heb, en online kan spelen is het wel goed voor mij..

Maar als het mag heb ik een vraagje over de PlayStation 3. (Sorry dat ik een vraagje heb, ik was te lui om over een klein, pieter peuterig vraagje een hele nieuwe topic te starten.)

Ik heb pas de nieuwe PlayStation 3, en ik kon niet met de 60GB op een Philips Breedbeeld TV. Ik moest speciaal een Sony Bravia Full 1080 HDTV kopen. Is dat ook bij andere mensen zo?

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:
Maar als het mag heb ik een vraagje over de PlayStation 3. (Sorry dat ik een vraagje heb, ik was te lui om over een klein, pieter peuterig vraagje een hele nieuwe topic te starten.)

Ik heb pas de nieuwe PlayStation 3, en ik kon niet met de 60GB op een Philips Breedbeeld TV. Ik moest speciaal een Sony Bravia Full 1080 HDTV kopen. Is dat ook bij andere mensen zo?

een ps3 op een FULL HD sony bravia,jij bent wel een heeeeeel gelukkig mens!

zeker dat je instellingen correct stonden op je tv?ik kan met mijn TV(tis wel ook LCD) vanalle instellingen zetten en zo mijn scherm aanpassen:p bij sommige breedbeeldtv's kan je ook door 1 knop de zwarte balkjes wegwerken :puh:

Dus als ik alles op een rijtje zet:

Een 40 GB versie is goedkoper maar er zijn maar 2 usb-sticks (waarom zijn die nodig?), je kan geen ps2 spellen erop spelen, je kan verder gewoon gamen alleen heb je 'maar' 40 GB opslagruimte, je kan ook online.

Ik kan bijna geen 60 GB vinden, daarom overweeg ik een 40 Gb te kopen. Als ik evengoede GFX heb, en online kan spelen is het wel goed voor mij..

de USB's kunnen voor veel dingen dienen,met USB moet je je ps3-controller opladen en kan je een geheugenstick of mp3 er in te steken om zo muziek,filmpjes en foto's naar je ps3 over te plaatsen

en met 40 GIG ook geen geheugenkaartlezers (maar je kan evengoed alles op MP3 zetten als je iets op je ps3 wilt zetten)

Bewerkt: door michael50000
Geplaatst:

een ps3 op een FULL HD sony bravia,jij bent wel een heeeeeel gelukkig mens!

zeker dat je instellingen correct stonden op je tv?ik kan met mijn TV(tis wel ook LCD) vanalle instellingen zetten en zo mijn scherm aanpassen:p bij sommige breedbeeldtv's kan je ook door 1 knop de zwarte balkjes wegwerken :puh:

Mijn TV stond op PAL-60 en had iets van 760P (klopt dat?) dus het moest toch wel kunnen op die PlayStation 3?

maak je niet druk. je bezit een:

Ful-HD tv

&

PS3

wat wil een Gamer nog meer

Bewerkt: door osmgek11

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...