Jump to content

Playstation 3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Maar als het mag heb ik een vraagje over de PlayStation 3. (Sorry dat ik een vraagje heb, ik was te lui om over een klein, pieter peuterig vraagje een hele nieuwe topic te starten.)

Ik heb pas de nieuwe PlayStation 3, en ik kon niet met de 60GB op een Philips Breedbeeld TV. Ik moest speciaal een Sony Bravia Full 1080 HDTV kopen. Is dat ook bij andere mensen zo?

een ps3 op een FULL HD sony bravia,jij bent wel een heeeeeel gelukkig mens!

zeker dat je instellingen correct stonden op je tv?ik kan met mijn TV(tis wel ook LCD) vanalle instellingen zetten en zo mijn scherm aanpassen:p bij sommige breedbeeldtv's kan je ook door 1 knop de zwarte balkjes wegwerken :puh:

Mijn TV stond op PAL-60 en had iets van 760P (klopt dat?) dus het moest toch wel kunnen op die PlayStation 3?

Waarschijnlijk kon je TV maar 565i aan, en geen 720p, dus als je dat gaat instellen dan krijg je geen beeld. wat je dan had kunnen doen is de console uitzetten, en dan, als voorop het rode lampje brand, je vinger op de ON/OFF pad kunnen leggen totdat je twee keer een piep had gehoord, dan waren de standaard instellingen weer hersteld.

Maarja, je hebt nu een SONY full HD TV en daar mag je erg blij mee zijn, want de kwaliteit daarop is optimaal.

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• hehezalig

10

• Harrison

6

• michael50000

5

• DenkaanHenk

4

Geplaatst:
Een Nintendo Wii + Mario Galaxy, dat wil een gamer nog meer :puh:

In plaats van een Sony Bravia TV en een 60GB Playstation 3 kan je wel drie Nintendo Wii's met Mario Galaxy kopen geloof ik :7

Geplaatst:

ik heb de wii ,zonder mario galaxy :puh: maar dat is voor het wii topic eigelijk dus kga zwijgen :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb mijn PS3 40 GB binnen. Alleen als ik mij wil aansluiten bij de PS-netwerk of media dingen wil opzoeken,... staat er dat er geen netwerkkabel aangesloten is. Wat is dat? Moet ik dat bijkopen?

Geplaatst:
Ik heb mijn PS3 40 GB binnen. Alleen als ik mij wil aansluiten bij de PS-netwerk of media dingen wil opzoeken,... staat er dat er geen netwerkkabel aangesloten is. Wat is dat? Moet ik dat bijkopen?

Een netwerk kabel is een kabel waar internet doorheen gaat. Waarschijnlijk zit die ook in in je computer.

Misschien heb je een draadloze router. In dat geval kan je gewoon ergens bij netwerkinstellingen draadloos netwerk selecteren en zo zul je ook internmet krijgen.

Heb je geen draadloze router, dan moet je of een netwerkkabel kopen, of je kan ook een draadloze router kopen maar een netwerk kabel lijkt mij het makkelijkste als het niet al te veel werk is om die aan te leggen.

Geplaatst:

Een netwerk kabel is een kabel waar internet doorheen gaat. Waarschijnlijk zit die ook in in je computer.

Misschien heb je een draadloze router. In dat geval kan je gewoon ergens bij netwerkinstellingen draadloos netwerk selecteren en zo zul je ook internmet krijgen.

Heb je geen draadloze router, dan moet je of een netwerkkabel kopen, of je kan ook een draadloze router kopen maar een netwerk kabel lijkt mij het makkelijkste als het niet al te veel werk is om die aan te leggen.

Bij netwerkinstellingen in PS3?

Geplaatst:

Bij netwerkinstellingen in PS3?

Ja, helemaal op het begin als je je verbinding nog moet opzetten, dan kun je een keuze maken tussen een draadloze verbinding, of een verbinding met een netwerkkabel ;)

Geplaatst:

In plaats van een Sony Bravia TV en een 60GB Playstation 3 kan je wel drie Nintendo Wii's met Mario Galaxy kopen geloof ik :7

Nee man! Veel meer! Ik denk zo'n drie Nintendo Wii's, Mario Galaxy en een nieuwe computer :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...