Jump to content

GTA IV met stuurwiel


Advancegta

Recommended Posts

Zal het mogelijk zijn om in gta iv rond te rijden met een stuurwiel? Zoeen als deze bijvoorbeeld: http://www.consoleshop.nl/product/27911/46...ps2-ps3%29.html

En kan dit ook al met gta san andreas? (Dan schaf ik er mischien eentje aan)

Ik weet het maar ik denk het wel maar dan meot je die van logitech of van microsoft hebben want daar zitten alle knopen op die je ook op een Xbox360 zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Een stuurwiel is voor race games en IV is geen race game. Ik denk dus egt onhandig.

Nee das juist vet, dat je gewoon door de stad kan rijden en veel meer het gevoel hebt dat je echt aan het rijden ben.\

En als je dan uitstapt moet je natuurlijk gewoon weer met de controller verder kunnen spelen

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het al is gedaan in SA maar das knap onhandig. je kan namelijk moeilijk met het stuur lopen. het is me wel gelukt maar je kan er weinig mee. ik had toen in de auto met stuur en te voet met toetsenbord. maar dat is echt een enorm gekloot

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat stuurwiel doet het niet met san andreas op de pc nou bij mij dan daar lukt het alleen met toetsen bord wel heel erg duur maar als je het wel wil kopen kun je het het best nou voor pro street gebruiken ik hoop zelf dat gta4 op de pc uit komt en dat je het dan daar voor wel kunt gebruiken maar is net echt met force feedback en de 6 versnellings bak je kunt ook 7 zegen met de achteruit mee geteld maar als je het koopt bij een winkel moet je wel ff wachten want waarschijnlijk moet hij besteld worden ze worden niet zoveel verkocht weetje het is echt voor echte gamers die veel race games en spellen zoals gta doen waar je bij kunt rijden het is wel heele goede kwaliteit is niet zo'n slap stuurtje dat als je ineens een bocht ziet en het dan omdraait hij al bijna total los is dat komt vooral door het metaal alles is bijna met leer en metaal alleen de versnellings pook heeft op de top kunstof waar je de versnelingen op ziet je kunt ook allen versnelling omhoog en omlaag doen maar dan moet je hem induwen anders gaat hij waarschijnlijk wel stuk en dat is zonden van 250 euro zoveel was hij van mij

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat stuurwiel doet het niet met san andreas op de pc nou bij mij dan daar lukt het alleen met toetsen bord wel heel erg duur maar als je het wel wil kopen kun je het het best nou voor pro street gebruiken ik hoop zelf dat gta4 op de pc uit komt en dat je het dan daar voor wel kunt gebruiken maar is net echt met force feedback en de 6 versnellings bak je kunt ook 7 zegen met de achteruit mee geteld maar als je het koopt bij een winkel moet je wel ff wachten want waarschijnlijk moet hij besteld worden ze worden niet zoveel verkocht weetje het is echt voor echte gamers die veel race games en spellen zoals gta doen waar je bij kunt rijden het is wel heele goede kwaliteit is niet zo'n slap stuurtje dat als je ineens een bocht ziet en het dan omdraait hij al bijna total los is dat komt vooral door het metaal alles is bijna met leer en metaal alleen de versnellings pook heeft op de top kunstof waar je de versnelingen op ziet je kunt ook allen versnelling omhoog en omlaag doen maar dan moet je hem induwen anders gaat hij waarschijnlijk wel stuk en dat is zonden van 250 euro zoveel was hij van mij

wil niet zeuren, maar soms een enter punt en komma maakt het een stuk makkelijker lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...