Jump to content

GTA IV met stuurwiel


Advancegta

Recommended Posts

Een stuurwiel op GTA gbruiken, hoe moet je dan lopen :schater:

En schieten.

Met een controller gaat het beter dan met een wieldop :D

Ach, een Xbox360 controller gekocht voor GTA SA :7

Maar gelukkig zijn er wel een voordelen aan verbonden :Y

Maar voor GTA IV, niemand heeft de game :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook dat stuur waarover stranio het heeft, de G25. Top stuur! Top kwaliteit!

Je kunt wel GTA single player ermee spelen, als je San Andreas Advanced Control download. Zonder dat wil het inderdaad niet.

Ik hoop ook dat (als GTA IV al voor de PC komt) er een functie hiervoor op zit en net als stranio hoop ik ook dat de zgn H-versnellingsbak ondersteund is! Hopelijk ook de koppeling!

@stranio725 Je kan het spel LiveforSpeed ook wel eens proberen, ik vind het een top spel. Demo is gratis, dus je zou het kunnen proberen. www.liveforspeed.net kan je hem downloaden. ik heb zelf de volledige, gekocht.

Het is maar een tip; top spel voor de G25 ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke zal er proberen om er om te denken volgenden keer, maar ik heb dislexy dus is nederlands ook niet me beste vak. :$

Geeft niks, nederlands is ook zeker niet mijn sterkste punt.

Maar als je gewoon in een lang verhaal op de goede plek een enter ed doet leest het gelijk een stuk prettiger.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gasten niet om lullig te doen ofzo maar het maakt in eerste instantie uit waar je het op geprobeerd heb.

Bij mijn SA op de ps2 werkten het wel maar bij een virend op de ps2 werkten het niet want die had een ander merk.

P.S. bij mij als je wou lopen moes je het stuur omgooien en dan liep die alleen die kant op.

Nog veel plezie op het forum :cya:

Bewerkt: door bassiebas6
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...