Jump to content

Need For Speed : Carbon.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ,

Ik heb 2 problemen , Ik wil graag weten hoe je online speelt en hoe je kan verkennen.

Ik heb NFS Carbon op de PC.

1: Hoe kan je online spelen , Ik heb al een account en een email van EA gekregen. Maar ik krijg het niet voor elkaar te vinden hoe je online speelt , Ik heb het spel pas 2 dagen.

2: Ik krijg dit ook niet voor elkaar , Ik kan bij NFS Carbon niet verkennen want ook dit gedeelte heb ik nog niet gevonden.

Geplaatst:
Hallo ,

Ik heb 2 problemen , Ik wil graag weten hoe je online speelt en hoe je kan verkennen.

Ik heb NFS Carbon op de PC.

1: Hoe kan je online spelen , Ik heb al een account en een email van EA gekregen. Maar ik krijg het niet voor elkaar te vinden hoe je online speelt , Ik heb het spel pas 2 dagen.

2: Ik krijg dit ook niet voor elkaar , Ik kan bij NFS Carbon niet verkennen want ook dit gedeelte heb ik nog niet gevonden.

Verkennen?

bedoel je als je niet in de cariere bent dan vrij te kunnen rijden?

Dat is niet mogelijk je kan alleen races rijden verder niks

En online spelen is (online) en dan eerst zoeken naar rooms en dan kan je gaan racen ;)

(i think) :D

Geplaatst:

1:In het hoofdmenu moet je volgens mij naar Race gaan en dan kan je volgens mij Online kiezen, dat weetik niet zeker.

2:Om gewoon rond te rijden moet je carreer starten en de allereerste race doen, wat dingen regelen, en daarna kan je als het goed is freeroamen. Je kan dan overal freeroamen, behalve in het noordelijkste gebied. Het kan ook zijn dat je alleen in het start gebied kan freeroamen, je moet dan de eerste paar races van carreer doen zodat je overal races kan halen.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

ik kan wel één ding zeggen in career kun je wel vrij rijden hoor

ik denk iets van verkennen of vrij rondrijden ofso iets

Geplaatst:
1:In het hoofdmenu moet je volgens mij naar Race gaan en dan kan je volgens mij Online kiezen, dat weetik niet zeker.

2:Om gewoon rond te rijden moet je carreer starten en de allereerste race doen, wat dingen regelen, en daarna kan je als het goed is freeroamen. Je kan dan overal freeroamen, behalve in het noordelijkste gebied. Het kan ook zijn dat je alleen in het start gebied kan freeroamen, je moet dan de eerste paar races van carreer doen zodat je overal races kan halen.

Yep zpo ong,,

eerst je auto kwijtraken

dan een nieuwe kopen dan 1 race en dan word uitgelegd wat alles is (of andersom)

en dan kan je gewoon vrij rijden

alleen om meer gebieden te unlocken moet je toch wel op meer dan 50% zitten dan heb je ze ong allemaal unlockt :D

Geplaatst: (bewerkt)

Yep zpo ong,,

eerst je auto kwijtraken

dan een nieuwe kopen dan 1 race en dan word uitgelegd wat alles is (of andersom)

alleen om meer gebieden te unlocken moet je toch wel op meer dan 50% zitten dan heb je ze ong allemaal unlockt :D

wtf? :? Je kan in het Career (Carriere) menu gewoon Vrij Rondrijden kiezen hoor, je hoeft je auto er niet voor kwijt te raken.

En als je online wilt spelen moet je eerst wel wat aan je Firewall veranderen. Dat staat volgens mij ergens in de handleiding. Maar daar weet ik verder ook niet veel vanaf. :puh:

Edit @ hieronder: Ja, als je het zo bekijkt. :puh: Maar ik bedoelde dat je de auto die je daarna moest kiezen niet kwijt hoeft te raken.

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Yep zpo ong,,

eerst je auto kwijtraken

wtf? :? Je kan in het Career (Carriere) menu gewoon Vrij Rondrijden kiezen hoor, je hoeft je auto er niet voor kwijt te raken.

En als je online wilt spelen moet je eerst wel wat aan je Firewall veranderen. Dat staat volgens mij ergens in de handleiding. Maar daar weet ik verder ook niet veel vanaf. :puh:

DAt is op het begin,,

Dat je je auto kwijtraakt he.. en je dan moet starten met een nieuwe bak :D

Geplaatst:

Oké , Bedankt allemaal voor de snelle reactie's , Maar 1 race lukt me niet , En dat is de 2e... Bij deze race krijg je uitleg hoe je iemand kan laten helpen ofzo . Maar hoe schakel je dat in want met die uitleg helpt niet.

Geplaatst:
Oké , Bedankt allemaal voor de snelle reactie's , Maar 1 race lukt me niet , En dat is de 2e... Bij deze race krijg je uitleg hoe je iemand kan laten helpen ofzo . Maar hoe schakel je dat in want met die uitleg helpt niet.

met de shift toets..;)

linker of rechter kankt (denk rechterkant)

uhm zoniet ga dan naar [esc]»options»controls en kijk wat de control wel is ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...