Jump to content

stunten

Recommended Posts

Geplaatst:

heej allemaal,

ik heb het spel zo langzamerhand uitgespeeld dus nu probeer ik lange wheelies en stoppies te krijge.

weten jullie nog goede plekken om een betere bonus te krijgen dan perfect triple insane stunt bonus??

en heeft iemand nog tips voor de 2 wheelie stunt bonus??

tnx

Geplaatst:

Er zijn een aantal plekken waar je goede stunts kunt uitvoeren. Neem bijvoorbeeld Escobar International Airport. Je komt daar lekker weinig verkeer tegen, maar er zijn toch goede obstakels aanwezig om stunts uit te halen. Je hebt op het vliegveld ook lekker veel ruimte om een stoppie te maken. Een andere goede locatie om te stunten zijn de daken bij het politiebureau in Downtown.

Ik kan je wel even een paar tips voor de 2 wheelie stunt bonus geven. Er zijn een aantal voertuigen geschikt voor het halen van de 2 wheelie stunt bonus. Je kunt voor de Sanchez gaan of voor de PCJ-600. De Sanchez is lichter, maar je kunt sneller een wheelie maken. De PCJ-600 is iets zwaarder, maar hij blijft langer in de lucht hangen. Je moet een weg of terrein kiezen waar weinig verkeer voorkomt. Denk bijvoorbeeld aan het vliegveld of aan de golfclub.

Geplaatst:
Ik kan je wel even een paar tips voor de 2 wheelie stunt bonus geven. Er zijn een aantal voertuigen geschikt voor het halen van de 2 wheelie stunt bonus. Je kunt voor de Sanchez gaan of voor de PCJ-600. De Sanchez is lichter, maar je kunt sneller een wheelie maken. De PCJ-600 is iets zwaarder, maar hij blijft langer in de lucht hangen. Je moet een weg of terrein kiezen waar weinig verkeer voorkomt. Denk bijvoorbeeld aan het vliegveld of aan de golfclub.

hoe wil je met een motor een 2 wheelie stunt bonus make :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...