Jump to content

Prijzen voor Playstation 2 + nog wat games

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik ga mijn Playstation 2 op Ebay of een andere verkoopsite zetten. Alleen twijfel ik over mijn startbod, hoeveel ik zou vragen.

-Mijn Playstation 2 + 1 console + 1 memory card + Wipeout fusion (een game)

-Fifa 05

-Fifa 06

-Fifa street (1)

-The urbz: Sims in the city

-Athens 2004

-Top spin (1)

-Smash court tennis tournament

-Sims: Erop uit!

-Singstar (+ eventueel 2 micro's)

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn, om een max. bedrag te geven voor elk van deze producten?

Alvast bedankt..

Geplaatst:

Voor de spellen kun je niet meer dan 5 euro voor vragen , aangezien de spellen die je op noemt haast niks meer kosten en niet verkrijgbaar meer zijn. En voor de Playstation 2 met memory card kun je niet meer als 50 euro voor vragen , als je nog hogere prijzen zult vragen zul je het niet verkopen. Aangezien de Playstation 3 ook al 200 euro goedkoper is geworden , in ieder geval succes met de verkoop. ;)

Geplaatst:

o,k ga niet overdrijven voor je ps2 + game te verkopen in game mania al zeker niet

ik heb eens 12 ps2 games +nfs corbon(ps3) verkocht aan game mania

ik heb er maar 59 euro voort gehad.

ok moest het aan mij liggen geef ik er:

-Mijn Playstation 2 + 1 controller + 1 memory card + Wipeout fusion (een game):120euro

-Fifa 05:8euro(verwacht er maar niet veel van hoor)

-Fifa 06:15euro

-Fifa street (1):7euro

-The urbz: Sims in the city:10euro

-Athens 2004:5euro

-Top spin (1):7euro

-Smash court tennis tournament:6euro

-Sims: Erop uit:5euro

-Singstar (+ eventueel 2 micro's):20euro

ik hoop dat je hier iets aan hebt kijk,anders eens op ebay hoeveel games daar ongeveer kosten

Geplaatst:

Hmm, ja voor de Playstation 2 + memory card + console + game zou ik rond de 100 euro vragen.

Voor de spellen zal ik er maar een paar kwijt kunnen denk ik. Zou het slimmer zijn om bv. Fifa 05 + 06 samen zou verkopen voor bv. 10 euro?

Of is het slimmer om elk spel apart te verkopen...

Geplaatst:

ken je game mania?

ik zou het daar doen je gaat er niet veel voor hebben maar toch iets en het is vertrouwbaar

ebay is slecht en NIET te vertrouwen

Geplaatst: (bewerkt)
ken je game mania?

ik zou het daar doen je gaat er niet veel voor hebben maar toch iets en het is vertrouwbaar

ebay is slecht en NIET te vertrouwen

Waarom niet, als ik vragen mag? Mijn ervaringen met ebay zijn prima.

Als ik jou was, zou ik je spellen op marktplaats zetten. Als je het goed aanpakt en even geduld hebt, is de kans dat je daar een gek tegenkomt die teveel wil betalen groter dan op ebay. Voor je spellen geldt dat, voor je ps2 maakt het niet veel uit, denk ik. Ik weet niet precies hoeveel geld je per spel kunt krijgen, maar ik zou gokken op 8 euro gemiddeld, Singstar 30 met wat geluk. Als je besluit om al je spellen in één pakket te gooien, zou ik rekenen op 50 euro of misschien iets meer.

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

Ik ga het niet op Ebay zetten maar op kapaza en 2dehands.be. Misschien zal ik alleen singstar nog verkopen via een zoekertjessite. Als ik die andere spellen zou geven aan Game Mania, hoeveel zouden ze me geven?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...