Mister.X Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Weet iemand waar je games (X360) kan huren? Ga nou niet zeggen: Videotheek,Moviemax en Videoland want daar kan het niet. Alvast bedankt! Reageren
thug Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) ben je van nederland dan is de beste games zaak game mania voor leterlijk alles te huren hier de site:link je hebt verschilende winkels van game mania de adressen staan op de site. btw:mocht je nog niet weten game mania is een games zaak in belgie en is sinds kort ook in nederland winkels geopend. aub Bewerkt: 9 december 2007 door thug Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ga es naar de bibliotheek ofzo misschien kan het daar wel ik kom nooit in de bibliotheek, maar ik weet dat je dat daar meestal wel kan krijgen Reageren
Mister.X Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ga es naar de bibliotheek ofzomisschien kan het daar wel ik kom nooit in de bibliotheek, maar ik weet dat je dat daar meestal wel kan krijgen Ooh. Ik ben daar al geweest. Maar ze lopen achter. Alleen PC en PS1 games Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 ga es naar de bibliotheek ofzomisschien kan het daar wel ik kom nooit in de bibliotheek, maar ik weet dat je dat daar meestal wel kan krijgen Ooh. Ik ben daar al geweest. Maar ze lopen achter. Alleen PC en PS1 games LOL dan weet ik het niet Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 ben je van nederland dan is de beste games zaak game mania voor leterlijk alles te huren hier de site:linkje hebt verschilende winkels van game mania de adressen staan op de site. btw:mocht je nog niet weten game mania is een games zaak in belgie en is sinds kort ook in nederland winkels geopend. aub Dit is wel een goeie. Ze hebben er ook één in Eindhoven. dicht bij het Philps Stadion. Ik ga er één keer langs. Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Bij onze bibliotheek (Bibliotheek Amstelveen) lopen ze enorm achter! Ze hebben pas een paar spellen voor de PS2! Daarvoor kon je kiezen uit drie dingen: Amiga 1200, PC, PS1... WTF! Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 In Groesbeek hebben ze wel heel veel games. Daar kun je wel halen p.s. Groesbeek ligt bij Nijmegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.