Jump to content

Waar kun je games huren?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand waar je games (X360) kan huren?

Ga nou niet zeggen:

Videotheek,Moviemax en Videoland want daar kan het niet.

Alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

ben je van nederland dan is de beste games zaak game mania voor leterlijk alles te huren hier de site:link

je hebt verschilende winkels van game mania de adressen staan op de site.

btw:mocht je nog niet weten game mania is een games zaak in belgie en is sinds kort ook in nederland winkels geopend. aub

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

ga es naar de bibliotheek ofzo

misschien kan het daar wel

ik kom nooit in de bibliotheek, maar ik weet dat je dat daar meestal wel kan krijgen

Geplaatst:

ik kom nooit in de bibliotheek, maar ik weet dat je dat daar meestal wel kan krijgen

Ooh. Ik ben daar al geweest. Maar ze lopen achter. Alleen PC en PS1 games :schater:

Geplaatst:

Ooh. Ik ben daar al geweest. Maar ze lopen achter. Alleen PC en PS1 games :schater:

LOL :puh:

dan weet ik het niet :puh:

Geplaatst:
ben je van nederland dan is de beste games zaak game mania voor leterlijk alles te huren hier de site:link

je hebt verschilende winkels van game mania de adressen staan op de site.

btw:mocht je nog niet weten game mania is een games zaak in belgie en is sinds kort ook in nederland winkels geopend. aub

Dit is wel een goeie. Ze hebben er ook één in Eindhoven. dicht bij het Philps Stadion. Ik ga er één keer langs.

Geplaatst:

Bij onze bibliotheek (Bibliotheek Amstelveen) lopen ze enorm achter! Ze hebben pas een paar spellen voor de PS2! Daarvoor kon je kiezen uit drie dingen: Amiga 1200, PC, PS1... WTF!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...