Bigsmoke!!! Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Welke versie word er bedoeld met de second edition van gta san andreas voor de ps2 ? Ik wil graag codes gebruiken met armax en dan is mijn vraag omdat ik de platinum versie het van sa heb, of deze versie er mee word bedoeld? http://us.codejunkies.com/codes.asp?rf=0&a...AZ=G&Page=3 hier een link na de site het staat ergens in het midden bij de andere gta versies. Second Edition. Bewerkt: 8 december 2007 door Bigsmoke!!! Reageren
Donwell Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik heb eventjes gegoogled, en daar blijkt niets anders uit dan dat de Second Edition gewoon V2 van GTA San Andreas is, waar dus niet meer kan worden gemod. Op de site staat ARMAX achter bij GTA San Andreas, wat dus op zich best vreemd is. Mods kunnen wel degelijk op de PS, maar dan moet het illegaal, en ik denk niet zo snel dat het daar aan ligt, aangezien je de PS moet ombouwen en dat kost ook weer geld. Ik denk zelf eerder een klein foutje van de site, die er niet zo snel rekening mee hebben gehouden... Reageren
Bigsmoke!!! Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik heb eventjes gegoogled, en daar blijkt niets anders uit dan dat de Second Edition gewoon V2 van GTA San Andreas is, waar dus niet meer kan worden gemod. Op de site staat ARMAX achter bij GTA San Andreas, wat dus op zich best vreemd is. Mods kunnen wel degelijk op de PS, maar dan moet het illegaal, en ik denk niet zo snel dat het daar aan ligt, aangezien je de PS moet ombouwen en dat kost ook weer geld. Ik denk zelf eerder een klein foutje van de site, die er niet zo snel rekening mee hebben gehouden... Maar het gaat hier dus niet om de platinum versie van het spel? Of is dat weer een 3e versie ? Want naar mijn weten is de platinum versie de volgende ( second editie ) van san andreas voor de ps2. En hoe bedoel je dat precies met dat modden op de ps2 ? Is dit mogelijk dan ??? Want mijn ps2 is omgebouwd en dit is legaal, want je mag je games ook kopieren en die spelen zodat je orginele games niet snel slijten/kapot gaan. En ik heb de 1e versie van san andreas waar de HC mod nog in zit, maar ik heb ook de platinum versie. Reageren
BigM Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Neeyo, De platinum versie krijgen wel meerdere games nadat ze ooit, Of een bestseller zijn of geweest zijn. En is dus geen 3de versie Reageren
Bigsmoke!!! Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Neeyo, De platinum versie krijgen wel meerdere games nadat ze ooit, Of een bestseller zijn of geweest zijn. En is dus geen 3de versie Maar als ik het dus goed begrijp is de platinum versie niet versie 2 maar ook versie 1 maar dan alleen in het platinum editie ? Reageren
BigM Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Neeyo, De platinum versie krijgen wel meerdere games nadat ze ooit, Of een bestseller zijn of geweest zijn. En is dus geen 3de versie Maar als ik het dus goed begrijp is de platinum versie niet versie 2 maar ook versie 1 maar dan alleen in het platinum editie ? Voor de Playstation 2 Is er alleen maar versie 2 Omdat je met de playstation versie niet kan modden. Dus alle versies van san andreas @ Ps2 is versie2, Maar hij is platinum wegens zijn goeie verkoopcijfers Reageren
Bling Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Voor de Playstation 2 Is er alleen maar versie 2 [..]In tegenstelling tot wat jij denkt, bestaan er maar liefst zes verschillende PS2-versies, zoals _KoE_Mzungu ooit eens in deze post uitgelegd heeft. De normale- en Platinum editie verschillen dus wel degelijk van elkaar. Je kunt bijvoorbeeld met de normale editie geen savegames van een Platinum editie spelen, ook andersom niet. Verder zijn er in de Platinum editie enkele (kleine) bugs gefixt en schijnt het spel iets soepeler te lopen. Daarnaast vind ik het niet kloppen, dat jij de PS2-versie vergelijkt met V2 van de PC-versie. Je kunt de PS2-versie inderdaad niet modden zoals de PC-versie, maar de reden daarvoor is natuurlijk zeer simpel: De PS2 biedt over het algemeen geen modding-mogelijkheden, dus hetzelfde geldt voor de PS2-versie van GTA: San Andreas. Reageren
Bigsmoke!!! Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Voor de Playstation 2 Is er alleen maar versie 2 [..]In tegenstelling tot wat jij denkt, bestaan er maar liefst zes verschillende PS2-versies, zoals _KoE_Mzungu ooit eens in deze post uitgelegd heeft. De normale- en Platinum editie verschillen dus wel degelijk van elkaar. Je kunt bijvoorbeeld met de normale editie geen savegames van een Platinum editie spelen, ook andersom niet. Verder zijn er in de Platinum editie enkele (kleine) bugs gefixt en schijnt het spel iets soepeler te lopen. Daarnaast vind ik het niet kloppen, dat jij de PS2-versie vergelijkt met V2 van de PC-versie. Je kunt de PS2-versie inderdaad niet modden zoals de PC-versie, maar de reden daarvoor is natuurlijk zeer simpel: De PS2 biedt over het algemeen geen modding-mogelijkheden, dus hetzelfde geldt voor de PS2-versie van GTA: San Andreas. Maar dus antwoord op mijn vraag wat is nou de second edition? Kan iemand een plaatje/screen/foto/scanafbeelding er van laten zien? Dan weet ik tenminste over welke gta san andreas spel het gaat. Dit is in pricipe alles wat ik wil weten. Een plaatje van het hoesje van het spel. Bewerkt: 9 december 2007 door Bigsmoke!!! Reageren
Bling Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Maar dus antwoord op mijn vraag wat is nou de second edition?Gezien bovenstaand verhaal van mij, neem ik aan dat de Platinum editie hiermee wordt bedoeld. Deze PS2-versie is als laatste uitgebracht, waar dan waarschijnlijk de naam "second" vandaan komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.