W1ckeD Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Type: Signature Stijl:Strak Grootte: 400 x 114 Afbeelding: Klik Tekst: Move up Ladies Rand: Nouja misschien een kleine zwarte rand van 1 px. Kleuren: Het liefste gewoon naar de stijl van de afbeelding Extra (optioneel): Ik hoop dat mensen zin hebben om iets te maken,dat zou ik heel erg fijn vinden! Bedankt!
2fast{0} Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ik zal hem wel voor je maken. Moet je ook je naam erin hebben of alleen "move up ladies" ?
W1ckeD Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Thanks! Nee gewoon Move Up Ladies. Alleen dat,en dan in Gta stijl,dus dat font. Bvd!
2fast{0} Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Thanks!Nee gewoon Move Up Ladies. Alleen dat,en dan in Gta stijl,dus dat font. Bvd! Ik heb hem al een tijdje klaar, maar was met iets anders bezig en ben hem vergeten. Ik upload hem zo en zet het hier neer. Ik heb ook 1 met je naam, vond hem wel mooi. Nouja kies maar ze komen zo. V1, zonder naam V2, met naam Veel succes met kiezen. Bewerkt: 8 december 2007 door 2fast{0}
W1ckeD Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Bedankt! Ik heb de eerste gebruikt.
Recommended Posts