Crappy-Apple Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Hoi , lang geleden dat ik op dit forum ben geweest maar goed ik was heel de tijd bezig met webdesinging en flash files maken en verkopen ik ga een lijst maken met de free hosts die ik gebruik ze zijn ZONDER adds snel en goed te gebruiken free hosts : www.110mb.com www.3host.biz www.awardspace.com www.gigacities.net www.hyperphp.com Freehostia.com redirectors : Freedomain.Co.Nr Zeroweb.org 9hz.com i67.org dot.tk uni.cc int.tl joynic.com unonic.com smartdots.com c-o.in/myred zerocostdomains.org.uk biz.ly toolbug.com free.vel.pl makes.it azn.nu now.nu beam.to https://www.sitelutions.com -- deze is heel goed ik hoop dat je deze lijst nutig vind Crappy-Apple Reageren
Dastard Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 En, hoe moet je dan die hosts gebruiken? Reageren
Woetsha Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) En, hoe moet je dan die hosts gebruiken?Door je misschien te registreren op die website ! En dan je FTP-Gegevens zoeken en je kan dan inloggen in een FTP-programma zoals SmartFTP. Als je dat hebt gedaan dan kan je bestanden uploaden naar je host . Bewerkt: 9 december 2007 door Woetsha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.