Jump to content

Date: Michelle Cannes.

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedenacht allemaal,

Ik was weer eens opnieuw begonnen met San Andreas. Net de Driving School gehaald en daarna even met Michelle afgesproken. Maar tot mijn grote verbazing is ze nooit thuis. Zelfs niet als ik naar haar toe ga op de tijden van WikiGTA.(00.00-12.00)

En wat ook raar is, is dat je volgens WikiGTA het volgende moet hebben om met Michelle te daten:

- 50% vet;

- Hoog sexappeal;

Nou mijn "Vet" is 0 en mijn Sex Appeal is iets van 75 dus dat klopt dan ook niet.

Weet iemand hoe dit komt? Ik laat het nu voor wat het is en ga nu slapen dus ik zie de reacties over een paar uur.

Alvast bedankt,

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt mazzel. Ik ben nog een tijdje online :puh:

Ga eens alle Oysters verzamelen. Op die manier wil een vriendin je altijd, ongeacht je status. Zo weet je zeker dat je geen eigenschap tekort komt ofzo.

Die oysters verzamelen lukt je wel binnen een uurtje ;)

Ook kun je proberen een hele tijd geen aandacht aan haar te besteden, en wat rondhangen in die buurt. Na een tijdje krijg je een telefoontje dat ze een date wil. Dan is ze zeker weten rond de aangegeven tijden thuis :)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik heb dit probleem ook.

en volgens mij is dit niet op te lossen want dit heb ik al 2 jaar dit probleem.

Je kunt wel 4 dagen bij dr huis wachten en dan komt ze vanzelf een keer thuis.

alleen duurt dit wel lang.

ik weet niet of je wel eens cheats gebruikt maar op wikigta staat een cheat waardoor de tijd sneller gaat en dan is ze zo een keer thuis.

deze cheat kun je weer uitzetten door hem weer opnieuw in te voeren. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

@MartyCeha: Nou ik wil de Oysters/Horseshoes/Photo Oppurtunity's/Graffiti Tags allemaal pas doen als ik de storyline heb gehaald :puh:.

Op die manier wil een vriendin je altijd, ongeacht je status. Zo weet je zeker dat je geen eigenschap tekort komt ofzo.

Wat bedoel je hiermee? Voordat ze je vriendin wordt of als ze een date met je wil?

@sjors12345: Ik gebruik wel degelijk cheats dus ik zal het eens proberen ;).

En dan nog iets,

Ik heb San Andreas op de Playstation2, ik weet niet of dat een verschil brengt met de PC versie?

Bewerkt: door Dubbeh
Geplaatst:

Als je alle Oysters hebt verzameld, zegt een vriendin altijd 'ja' als je met haar wil daten, en raak je haar ook niet kwijt. En als je ze het uitgemaakt had (kan zijn in jou geval) wil ze je altijd terug, hoe dik, dun of gespierd je ook bent.

PC of PS2 versie maakt niets uit ;)

Geplaatst:
Als je alle Oysters hebt verzameld, zegt een vriendin altijd 'ja' als je met haar wil daten, en raak je haar ook niet kwijt. En als je ze het uitgemaakt had (kan zijn in jou geval) wil ze je altijd terug, hoe dik, dun of gespierd je ook bent.

PC of PS2 versie maakt niets uit ;)

Oh dan ga ik denk ik even de oysters halen :puh:

Want ik had de cheats gedaan dat de tijd sneller ging en dat ik dikker werd :puh:

Geplaatst:
Geduld is een schone zaak. Gewoon de tijd cheat aandoen ja :puh:

Dit maakt het ook veel minder leuk, los van dat gaan je stats in de min warneer je ook maar een cheat activeert. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...