st0rm Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 GTASAsf1.b kan iemand die misschien ff doen alvast bedankt cheats:nee versie:2 overig: je begint bij abandon airport
Donwell Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Home Coming - Mission Passed! Beloning: Respect + Je kunt nu de missie 'Beat Down on B-dup' spelen. Ik heb de missie zónder cheats en/of mods voltooid. Bewerkt: 9 december 2007 door Donwell
st0rm Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Home Coming - Mission Passed!Beloning: Respect + Je kunt nu de missie 'Beat Down on B-dup' spelen. Ik heb de missie zónder cheats en/of mods voltooid. dankje:D_o_ maa ik heb hem net gedownload maar alsk hem start krijg ik beginefilmpjeweer in beeld hoe kan dit???? Bewerkt: 9 december 2007 door st0rm
Ghost_Rider Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Home Coming - Mission Passed!Beloning: Respect + Je kunt nu de missie 'Beat Down on B-dup' spelen. Ik heb de missie zónder cheats en/of mods voltooid. dankje:D_o_ maa ik heb hem net gedownload maar alsk hem start krijg ik beginefilmpjeweer in beeld hoe kan dit???? Dan is hij vast vergeten hem door de 'Scriptchanger' te halen. Ik doe dat wel even voor je. De savegame zit in de bijlage.
st0rm Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 dank jullie hij doet het nu wel:D
Recommended Posts