STASKO Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Hoe zou jij het genre noemen vooor een game als gta? het een word Action Adventure genoemd maar ook anders! Dus geef hier je mening over hoe jij dit genre games zou noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Hoe zou jij het genre noemen vooor een game als gta? het een word Action Adventure genoemd maar ook anders! Dus geef hier je mening over hoe jij dit genre games zou noemen. wat bedoel je juist, bedoel je soms een andere naam voor het spel dan is mijn mening: - een betere naam kan niet. als je bedoelt van het genre dan is mijn mening: - geweld schieten avontuur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 racing en action game anders zou i echt niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Free Roaming Action-game lijkt me een goede omschrijving. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baron69 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Non-Lineair-Story-Game ofzo... En de naam San Andreas kan niet beter. Aangezien het "echte" California op de San Andreas Breuklijn ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ik ga met Brokentable mee. Dit lijkt me gewoon de beste naam. Want je bent zo vrij in het spel. Dus in de genre naam moet gewoon het woordje ''Free'' in zitten. Ik bedoel niet het ''Free'' dat gratis betekent. Maar ''Free''dat vrijheid betekent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 daar ben ik het ook mee eens, dan kom je wel het dichst in de buurt lijkt mij Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt en er komt veel aktie in voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Hoe zou jij het genre noemen vooor een game als gta? het een word Action Adventure genoemd maar ook anders! Dus geef hier je mening over hoe jij dit genre games zou noemen. -Maar ik vind de naam San Andreas tot nu toe het leukst !! :lol: -De gengre Free Roaming en natuurlijk een Shooter met avontuur :lol: GTA@SA,Game On :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Free Roaming Action Adventure Shooter :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Free Roam Third Person Shooting Adventure ... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Free Roam-action game lijkt mij ook goed maar het is ook rpg Omdat je je character helemaal kunt Customizen wat ook wel coowl is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Third Person Free Roaming Action & Driving Shooting Role Playing Adventure Game (de afkorting is zelfs niet handzaam TPFRADHRPAG :-) ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Hoe zou jij het genre noemen vooor een game als gta? het een word Action Adventure genoemd maar ook anders! Dus geef hier je mening over hoe jij dit genre games zou noemen. -Maar ik vind de naam San Andreas tot nu toe het leukst !! :lol: -De gengre Free Roaming en natuurlijk een Shooter met avontuur :lol: GTA@SA,Game On :lol: de naam gta 1 gta2 en gta3 dat doet ook gewoon niet gta londen gta vicecity gta san andreas dat klinkt al beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 de titel boeit me niet zo veel :lol: t gaat me meer om t spel (maar San Andreas = goed bed8) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Hoe zou jij het genre noemen vooor een game als gta? het een word Action Adventure genoemd maar ook anders! Dus geef hier je mening over hoe jij dit genre games zou noemen. -Maar ik vind de naam San Andreas tot nu toe het leukst !! :lol: -De gengre Free Roaming en natuurlijk een Shooter met avontuur :lol: GTA@SA,Game On :lol: de naam gta 1 gta2 en gta3 dat doet ook gewoon niet gta londen gta vicecity gta san andreas dat klinkt al beter Dat maakt mij niet veel uit, San Andreas is de beste naam. En in londen moet je hele tijd links rijden zeg maar, is vet irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.