Rivel Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Hallo allemaal! Ik heb het Debug Mode filterscript geinstalleerd. Ik deed: 1.Downloaden 2.Die Rommel in filterscriptsmap proppen 3. in Server.cfg typte ik Filterscripts SandrasScriptTool1 DEBUG_05b (Dat van sandra stond er al in) 4. Saven 5. Restart server Als ik dan /v banshee doe, dan gebeurt er niets. Het gaat over ditfilterscript. Ik heb ook nog een ander vraagje. Nl. als ik nu mijn gamemode nog edit. En er bv. een addplayerclass uithaal. En hem dan convert. En de .amx in de gamemode map zet. En dan restart inmijn server is die player clas er nog. Mvg Rivel Bewerkt: 9 december 2007 door Rivel Reageren
Sandra Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Als ik dan /v banshee doe, dan gebeurt er niets. Het staat zelfs duidelijk op die forum-pagina van die FS vermeld: Notes:When using it's full name or part of it's name will get a different vehicle. For typing in /v Dodo will spawn a Voodoo, you must use the vehicle's model ID to spawn the Dodo like so; /v 593 Ik heb ook nog een ander vraagje. Nl. als ik nu mijn gamemode nog edit. En er bv. een addplayerclass uithaal. En hem dan convert. En de .amx in de gamemode map zet. En dan restart inmijn server is die player clas er nog. - Hoezo moet je de .amx zelf in de map 'gamemodes' zetten? Als jouw .pwn file in die map staat, en je convert hem, dan moet die .amx ook automatisch in de map 'gamemodes' komen te staan. - Misschien heb je sommige skins er 2 keer in staan - Misschien dat een ander filterscript nog AddPlayerClass-regels bevat (dat betwijfel ik, aangezien mijn fs en de debug fs dat niet bevatten). P.s. Als je 2 filterscipts wilt gebruiken, komt als het goed is zodra je de server start, in de console "Loaded 2 filter scripts." te staan. Reageren
Rivel Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 He, Bedankt Sandra nu werkt het wel. Thx Reageren
Rivel Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) Excusesv oor dubbelpost, maar heb vraagje dat geen topic waard is: 1. Ik wil dat als ik bij skin selection elke keer er een naam van de skin op beeld verschijnt. Hoe moet dat? 2. Als ik, ik zeg maar bv. /commands doe. Dan wil ik dan er in de chat de commands komen? Wat heb ik hiervoor nodig? Alvast bedankt!µ Thanx Bewerkt: 12 december 2007 door Rivel Reageren
Sandra Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Excusesv oor dubbelpost, maar heb vraagje dat geen topic waard is:1. Ik wil dat als ik bij skin selection elke keer er een naam van de skin op beeld verschijnt. Hoe moet dat? 2. Als ik, ik zeg maar bv. /commands doe. Dan wil ik dan er in de chat de commands komen? Wat heb ik hiervoor nodig? Alvast bedankt! ' public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(blablabla); SetPlayerCameraPos(blablabla); SetPlayerCameraLookAt(blablabla); SetPlayerFacingAngle(blablabla); switch (classid) { case 0: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_1e_SKIN",2500,4);} case 1: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_2e_SKIN",2500,4);} case 2: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_3e_SKIN",2500,4);} case 3: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_4e_SKIN",2500,4);} case 4: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_5e_SKIN",2500,4);} //enzovoort } return 1; } Vraag 2: Je hebt gewoon SendClientMessage(playerid, kleur, "tekst"); nodig Reageren
Remcconen Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Excusesv oor dubbelpost, maar heb vraagje dat geen topic waard is:1. Ik wil dat als ik bij skin selection elke keer er een naam van de skin op beeld verschijnt. Hoe moet dat? 2. Als ik, ik zeg maar bv. /commands doe. Dan wil ik dan er in de chat de commands komen? Wat heb ik hiervoor nodig? Alvast bedankt! ' public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(blablabla); SetPlayerCameraPos(blablabla); SetPlayerCameraLookAt(blablabla); SetPlayerFacingAngle(blablabla); switch (classid) { case 0: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_1e_SKIN",2500,4);} case 1: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_2e_SKIN",2500,4);} case 2: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_3e_SKIN",2500,4);} case 3: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_4e_SKIN",2500,4);} case 4: {GameTextForPlayer(playerid,"HIER_TEXT_VOOR_5e_SKIN",2500,4);} //enzovoort } return 1; } Bedankt maar hoe doe je er nu kleuren bij?? Ik ben het ook nodig. En waar moet je dit neerzetten? Reageren
Donwell Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Voor kleuren zet je gewoon in je tekst een heel klein stukje, in mijn geval staat er bijvoorbeeld dit: GameTextForPlayer(playerid,"~g~Drugdealer",2500,4); Zoals je ziet staat er '~g~' voor. Dit maakt de tekst groen. Zo gaat dat ook met andere kleuren, zo is '~r~' rood en ~b~ blauw. Met '~n~' maak je een 'Enter'. Ik herinner me verder dat Sandra ooit eens een handige post hiervoor had, ik zal hem eventjes voor je opzoeken. Edit: Ik heb die post gevonden, een hele uitleg over de teksten met 'GameTextForPlayer' vind je hier. Bewerkt: 29 december 2007 door Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.