Jump to content

Videokaart vraagje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand hier een goeie videokaart die zeg maar de nieuwste games wel aankan.

En niet een al te dure graag een Nvidia of ATI Radeon AGP graag.

Ik vroeg het ook al in een andere topic maar ik kreeg er geen antwoord op dus ik hoop in dit topic wel.

Bewerkt: door Muay Thai

Is er iets van rond de 80 euro? die wel nog steeds heel goed draaid.

Bedankt trouwens voor je post maar deze zijn TE duur voor mij.

Geplaatst:

de nieuwste games red je zeker niet met een gkaart onder de 80 euro

misschien nog net alles op low

qwa hardware is het altijd des te hoger de prijs des te beter het presteerd.

er zijn btw ook goedkopere versies van de x1650 pro 512mb moet je maar beetje googlen vind je er wel een van 80 euro

heb deze zelf ook en die kan half life 2 lost coast en Battlefield vietnam op high aan en ik heb nog een oertijd processor van 1.6 ghz

Geplaatst:

Sorry voor dubbelpost, maar nog meer links?

>>> Door SummerBase: Stop met dubbelposten, we zijn geen computer die de vragen standaard voor je beantwoorden dus geduld is een schone zaak. ;)<<<

Geplaatst:

Neem die 1650 nou maar. In de extra tijd die wij besteden om een (waarschijnlijk slechter) alternatief aan het zoeken zijn kun jij die extra 17 euro wel ergens weg toveren.

Er zit een nogal groot gat rond deze prijs klasse, of het is goed, of het is slecht.

nogmaals de link. Veel beters kun je voor dit geld gewoon niet krijgen.

Oke nieuwe vraag budget is 100 euro.

Iemand een perfecte kaart ervoor? wat precies voor die prijs is?

En welke is beter tussen deze twee :

http://www.azerty.nl/producten/product_det...B=specificaties

ART.NR: 7437 NVIDIA 7600GS, AGP, 256MB, VGA, DVI, TVOut

VGA Bus 16x PCI Express

VGA Chipset Nvidia Geforce 7600GS

Geheugen 256 MB

RAMDAC 400 MHz

Resolutie -

VGA-out ja

TV-out ja

DVI ja

ViVo nee

Koeling actief

En is deze :

ART.NR: 7434 ATI A9250, AGP, 128 MB, VGA, DVI, TVOut, Passief

VGA Bus AGP 8x/4x/2x

VGA Chipset ATI Radeon A9250

Geheugen 128 MB

RAMDAC 400 MHz

Resolutie 2048 x 1536

75Hz

VGA-out ja

TV-out ja

DVI ja

ViVo nee

Koeling passief

Goed voor WoW? het gaat mij om zodat ik die VPU recover error niet meer krijg ik krijg het idee die videokaart die ik nu heb dus ATI radeon 9250 dat ie te heet wordt.

dit is gwn en mooi kaartje voor 100€. beter voor 100€ heb je niet

HIS X1650Pro IceQ, 512 MB, DDR2, AGP 8X

maar als je nog ff doorspaart kan je die Sapphire Radeon X1950 Pro, 512 MB, GDDR3, AGP 8X nemen is nog wat beter

als je het geld dan nog niet heb dan zou je voor de HIS X1650Pro IceQ, 512 MB, DDR2, AGP 8X kunnen gaan

Veel verschil tussen deze :

ART.NR: 7437 NVIDIA 7600GS, AGP, 256MB, VGA, DVI, TVOut

VGA Bus 16x PCI Express

VGA Chipset Nvidia Geforce 7600GS

Geheugen 256 MB

RAMDAC 400 MHz

Resolutie -

VGA-out ja

TV-out ja

DVI ja

ViVo nee

Koeling actief PRIJS : 84,50

En deze HIS X1650Pro IceQ, 512 MB, DDR2, AGP 8X

Geplaatst:

Oke ik ben er beetje, die Nvidia he die van 7600GT is die waard voor die prijs? want ik meen het ik hoef maar een videokaart rond de 80 90 euro en ik wil gewoon de beste uit die prijsklasse weten.

Dus kunnen jullie me mischien meer informeren?

Want als ik het in de winkel vraag willen de meeste het verkopen maar hier heb je mensen die eerlijk hun mening geven en veel ervan afweten.

Ik ben van plan om Nvidia 7600GT te kopen of 7300GT.

Geplaatst:

beter ga je ff googlen na reviews dan de hele tijd 2 kaarten te laten zien en ons te laten zeggen wat beter is

het verschilt allemaal ook per pc, aangezien de een een betere processor heeft dan de ander en het aantal MB in geheugen kan ook nog weleens verschillen ( werkgeheugen van de pc zelf NIET van de gkaart )

Geplaatst:
Oke ik ben er beetje, die Nvidia he die van 7600GT is die waard voor die prijs? want ik meen het ik hoef maar een videokaart rond de 80 90 euro en ik wil gewoon de beste uit die prijsklasse weten.

Dus kunnen jullie me mischien meer informeren?

Want als ik het in de winkel vraag willen de meeste het verkopen maar hier heb je mensen die eerlijk hun mening geven en veel ervan afweten.

Ik ben van plan om Nvidia 7600GT te kopen of 7300GT.

Ik zouw als ik jouw gewoon de Radeon 1650Pro of de Saphire Radeon 1950Pro want dat zijn gewoon goeie kaarten voor deze prijsklasse dus zoals wat osmgek11 zegt.

en de 7300GT zouw ik gewoon niet kopen dan kan je echt beter voor de ATI gaan. en als je echt goeie kaarten wil dan moet je voor de 8800 van Nvidia gaan maar die zijn weer een paar eurotjes duurder :Y

en anders kan je ook naar reviews zoeken. want echt betere kaarten voor deze prijsklasse zijn er gewoon niet. (of misschien wel) :Y

Geplaatst:

nee joh, ik zou een van de Nvidia 8xxx serie kopen, want daar heb je meer aan in de toekonst, bieden ALLEMAAL dx10 ondersteuning en dus ook goed voor vista, en je hebt wel een leuke voor 100 euro, maar geen high end kaart ,, voor 100 euro is bijna alles een low budget cards

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...