Ilkay Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ik had eerst een lang healt balkje maar toen had ik perongelijk delete game gedaan en ik wil weer een lang healt balkje hoe kan ik het terug krijgen kan iemand mij helpen?! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ik had eerst een lang healt balkje maar toen had ik perongelijk delete game gedaan en ik wil weer een lang healt balkje hoe kan ik het terug krijgen kan iemand mij helpen?! Een langer health-balkje krijg je door de Paramedic missies te voltooien. Als beloning hiervoor krijg je Maximum Health, wat dus betekent dat het balkje langer wordt en je meer health hebt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ook als je veel zwemt, fietst en rent gaat de zogeheten 'max health' omhoog, tot maximaal 200. Reageren
game~skater Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 in het begin van het spel krijg je het ook, nog een tip: die de paramidec in angle pine Reageren
mi01 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Je moet de missies in een Ambulance doen, Haal ze tot level 12 en je hebt lange levens . Bij de brandweer missies word je brandvrij als je level 12 hebt doorstaan. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 volgens mij kan het ook door de armor healt en geld cheat te doen Reageren
Dastard Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 volgens mij kan het ook door de armor healt en geld cheat te doen Nee,dan krijg je aleen health bij en armor. VB je hebt 100% health en je wordt aangevallen.Je hebt nog 50% over en je typt die cheat in je krijgt Armor + 50% health. Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 volgens mij kan het ook door de armor healt en geld cheat te doen Nee, hij geeft dan alleen het volle healt en armor. Het lange healt balkje niet maar het gewone. Alleen als je paramedic missies hebt voltooid en die cheat gebruikt maakt hij het lange balkje helemaal vol maar zonder die missies alleen het kleine. (Begrijpen jullie het nog? ) Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 volgens mij kan het ook door de armor healt en geld cheat te doen Nee, hij geeft dan alleen het volle healt en armor. Het lange healt balkje niet maar het gewone. Alleen als je paramedic missies hebt voltooid en die cheat gebruikt maakt hij het lange balkje helemaal vol maar zonder die missies alleen het kleine. (Begrijpen jullie het nog? ) even kleine savenvatting voor de mensen die het niet begrijpen, om dus een langer health-balkje te krijgen moet je de Paramedic missies voltooien. Als beloning hiervoor krijg je Maximum Health, wat dus betekent dat het balkje langer wordt en je meer health hebt. en wat dan ook besproken werd in dit topic is dat je bij de brandweer missies brandvrij word als je level 12 hebt doorstaan. en mij cheat werkt dus niet maar ik zal even kijken hoe ik dan zon lang balkje krijg Reageren
hielkeh Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 en als je dus veel fietst, zwemt en loopt word je balkje dan nog groter? Reageren
tjoef Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Maar niet groter dan als je de paramedic hebt gedaan; dat is het maximum. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Het gaat alleen niet zo snel. Maar in mijn huidige savegame heb ik geen paramedic missies gedaan, en toch is mijn Max Health helemaal vol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.