san andreas piloot Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 halo ik spaar voor een laptop is dit een goeie laptop? 17TFT diamond view intel core2Duo T7500 3GB DDR2 intern geheugen 320GB SATA DVD dual list layer NVIDEA GF(geforce)8600M GS DV-I en HDMI lan/WLAN 802.11 a/b/g+n 4 USB poorten|Bluerooth|firewire en e-SATA Geïntegreerd numeriek keypad&webcam windowns vista primium 2 jaar garantie dit kost 1200euro dus moet ik nog even doorsparen is dat de moeite of kan ik beter een goedkopere nemen? Reageren
osmgek11 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Voor wat wil je het gebruiken. voor Gamen of andere progamma`s Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 voor games en later voor school maar die kaart is toch goed ofnie? Reageren
osmgek11 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 jahoor het is een best wel goede videokaart voor in een laptop. je kaner ook de meeste games op spelen. maar als ik €1200 had. dan zou ik een desktop pc halen. maar dat is mijn mening Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ja weet ik maar wil liever een laptop is die de moeite waard om verder te sparen of kan ik beter een een goedkopere nemen? Reageren
GtaSlave Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 voor games en later voor school maar die kaart is toch goed ofnie? Moet je die laptop mee naar school? Of alleen voor thuis? Als het alleen voor thuis is, had ik net als Osmgek gewoon een desktop pc gehaald met: Intel core duo E6750 Nividia 8800GT ( is niet een super dure kaart, maar op lage resolutie zoals 1024x *** komt hij beter uit de voeten als de GTX versie) En een goed moederbord, anders hebben de processor en de videokaart nog geen nut. en dan nog de rest uitzoeken;) Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ik heb ijgelijk geen plaats voor een desktop maar kan er iemand gewoon antwoorden op mijn vraag aub is die de moeite waard om verder te sparen want ik heb nog m,aar 675 euro maar ik spaar dan door tot 1000 en dan zal mijn pa wel die laatste 200 euro betalen. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ik heb ijgelijk geen plaats voor een desktop maar kan er iemand gewoon antwoorden op mijn vraag aub is die de moeite waard om verder te sparen want ik heb nog m,aar 675 euro maar ik spaar dan door tot 1000 en dan zal mijn pa wel die laatste 200 euro betalen. Die laptop is wel de moeite waard om te kopen, alleen is dan de vraag hoelang kan je er op gamen? 1 jaar? 2 jaar? en als je een high-end desktop pc koopt kan je snel 4 jaar verder , en voor je iets koopt kun je beter wachten tot eind maart, want binnenkort komen er weer nieuwe videokaarten. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ja we gingen toch pas met nieuwjaar een laptop kopen want dan zijn er meestal kortingen en dan heb ik ook al nieuwjaarsgels en kersmisgeld gekregen Reageren
GtaSlave Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ja we gingen toch pas met nieuwjaar een laptop kopen want dan zijn er meestal kortingen en dan heb ik ook al nieuwjaarsgels en kersmisgeld gekregen Oke, en je kan ook altijd nog bij de winkel om info vragen Suc6 ermee Reageren
osmgek11 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ik heb ijgelijk geen plaats voor een desktop maar kan er iemand gewoon antwoorden op mijn vraag aub is die de moeite waard om verder te sparen want ik heb nog m,aar 675 euro maar ik spaar dan door tot 1000 en dan zal mijn pa wel die laatste 200 euro betalen. die laptop is best wel goed voor 1.5 tot 2 jaar daarna heb je er niet zoveel meer aan met de nieuwe games. dit is ook wel een goede laptop Alternate 15V125+ Extreme @je kan altijd plek maken voor een PC Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 wat is ijgelijk firewire en e-SATA en kan je op die laptop tv kijken? Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 hier zijn de specificaties van de laptop die ik ga kopen >>> Door RonaldVC: In het vervolg graag de "Edit" knop gebruiken als je nog iets wilt toevoegen aan je post. Zo voorkom je dubbelposts..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.