Jump to content

laptop

san andreas piloot

Recommended Posts

Geplaatst:

halo ik spaar voor een laptop is dit een goeie laptop?

17TFT diamond view

intel core2Duo T7500

3GB DDR2 intern geheugen

320GB SATA

DVD dual list layer

NVIDEA GF(geforce)8600M GS

DV-I en HDMI

lan/WLAN 802.11 a/b/g+n

4 USB poorten|Bluerooth|firewire en e-SATA

Geïntegreerd numeriek keypad&webcam

windowns vista primium

2 jaar garantie

dit kost 1200euro dus moet ik nog even doorsparen is dat de moeite of kan ik beter een goedkopere nemen?

Geplaatst:

jahoor het is een best wel goede videokaart voor in een laptop. je kaner ook de meeste games op spelen.

maar als ik €1200 had. dan zou ik een desktop pc halen. maar dat is mijn mening :Y

Geplaatst:

ja weet ik maar wil liever een laptop is die de moeite waard om verder te sparen of kan ik beter een een goedkopere nemen?

Geplaatst:
voor games en later voor school maar die kaart is toch goed ofnie?

Moet je die laptop mee naar school? Of alleen voor thuis? Als het alleen voor thuis is, had ik net als Osmgek gewoon een desktop pc gehaald met:

Intel core duo E6750

Nividia 8800GT ( is niet een super dure kaart, maar op lage resolutie zoals 1024x *** komt hij beter uit de voeten als de GTX versie)

En een goed moederbord, anders hebben de processor en de videokaart nog geen nut.

en dan nog de rest uitzoeken;)

Geplaatst:

ik heb ijgelijk geen plaats voor een desktop maar kan er iemand gewoon antwoorden op mijn vraag aub is die de moeite waard om verder te sparen want ik heb nog m,aar 675 euro maar ik spaar dan door tot 1000 en dan zal mijn pa wel die laatste 200 euro betalen.

Geplaatst:
ik heb ijgelijk geen plaats voor een desktop maar kan er iemand gewoon antwoorden op mijn vraag aub is die de moeite waard om verder te sparen want ik heb nog m,aar 675 euro maar ik spaar dan door tot 1000 en dan zal mijn pa wel die laatste 200 euro betalen.

Die laptop is wel de moeite waard ;) om te kopen, alleen is dan de vraag hoelang kan je er op gamen? 1 jaar? 2 jaar? en als je een high-end desktop pc koopt kan je snel 4 jaar verder ;), en voor je iets koopt kun je beter wachten tot eind maart, want binnenkort komen er weer nieuwe videokaarten.

Geplaatst:

ja we gingen toch pas met nieuwjaar een laptop kopen want dan zijn er meestal kortingen en dan heb ik ook al nieuwjaarsgels en kersmisgeld gekregen

Geplaatst:
ja we gingen toch pas met nieuwjaar een laptop kopen want dan zijn er meestal kortingen en dan heb ik ook al nieuwjaarsgels en kersmisgeld gekregen

Oke, en je kan ook altijd nog bij de winkel om info vragen ;)

Suc6 ermee

Geplaatst:

die laptop is best wel goed voor 1.5 tot 2 jaar daarna heb je er niet zoveel meer aan met de nieuwe games.

dit is ook wel een goede laptop Alternate 15V125+ Extreme

@je kan altijd plek maken voor een PC

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...