juul Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) ik heb als enigste vriendin denise hoe kom ik aan meer vriendinen??? moet alleen nog end of the line doen en van zero alle missies en dan van $ Bewerkt: 12 januari 2005 door juul Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) Je moet ze ergens opzoeken. En daarna kun je ze ophalen bij hun eigen huis. Hun eigen huis staat aangegeven met het hartje op de radar. Ik post zo waar je ze kunt vinden http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...elena+wankstein In dit topic staat waar je de vriendinnen kan vinden. Je had ook zelf even bij de zoekmachine kunnen zoeken Bewerkt: 12 januari 2005 door mazzeltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Bij die $ missie krijg je Millie, Michelle kan je vinden in de driving school SF, de rest staat als het goed is in de link. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 ik heb als enigste vriendin denise hoe kom ik aan meer vriendinen???moet alleen nog end of the line doen en van zero alle missies en dan van $ juul, jij bent hier nu toch al lang genoeg, en hebt genoeg PM's gekregen, om te weten dat je de ZOEKFUNCTIE moet gebruiken. SLOT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts