marnixynaitor Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 weet misschien iemand een filmpje van de echte gameplay van gta 4 te vinden? ben zelf ook al ant zoeken maar ik vindt niets... Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 weet misschien iemand een filmpje van de echte gameplay van gta 4 te vinden? ben zelf ook al ant zoeken maar ik vindt niets... Volgens mij is die er nog niet. Gamebladen mogen alles maar wat schrijven erover. Geen foto's of filmpjes. R* wil voor het eerst bijna alles geheim laten (bij de vorige kon je het spel al bijna spelen voordat ie uitwas). Reageren
mad_ce Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 weet misschien iemand een filmpje van de echte gameplay van gta 4 te vinden? ben zelf ook al ant zoeken maar ik vindt niets... Volgens mij is die er nog niet. Gamebladen mogen alles maar wat schrijven erover. Geen foto's of filmpjes. R* wil voor het eerst bijna alles geheim laten (bij de vorige kon je het spel al bijna spelen voordat ie uitwas). Er is zeker nog geen filmpje uitgekomen over de gameplay, en ik verwacht ook niet dat er één komt, aangezien R* maar 30% van de gamefeatures wou vertellen... Reageren
BigM Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Waarschijnlijk kunnen we pas een week of 2 van de release gameplay zien. Omdat de grote game bladen dan demo's krijgen en ze dan op hun site zetten met filmpjes erbij. Maar dit is meestal zo. Helaas is het alleen nog niet eerder voor gekomen met grandtheftauto Reageren
K.O. Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Tot nu toe zijn er pas 4 officiele filmpjes rondom GTA IV: de eerste trailer, de tweede trailer, de derde trailer en de making of the boxart. Alle andere filmpjes zijn gemaakt door fans en bevatten geen andere gameplaybeelden. Ze hebben gewoon stukjes aan elkaar geplakt uit de trailers of stukjes uit vorige GTA's gefilmd. Zoek bij Youtube maar eens op "GTA IV fan trailer" o.i.d. als je ze wilt zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.