Jump to content

gta 4 filmpje


marnixynaitor

Recommended Posts

weet misschien iemand een filmpje van de echte gameplay van gta 4 te vinden? ben zelf ook al ant zoeken maar ik vindt niets...

Volgens mij is die er nog niet. Gamebladen mogen alles maar wat schrijven erover. Geen foto's of filmpjes. R* wil voor het eerst bijna alles geheim laten (bij de vorige kon je het spel al bijna spelen voordat ie uitwas).

Link to comment
Delen op andere websites

weet misschien iemand een filmpje van de echte gameplay van gta 4 te vinden? ben zelf ook al ant zoeken maar ik vindt niets...

Volgens mij is die er nog niet. Gamebladen mogen alles maar wat schrijven erover. Geen foto's of filmpjes. R* wil voor het eerst bijna alles geheim laten (bij de vorige kon je het spel al bijna spelen voordat ie uitwas).

Er is zeker nog geen filmpje uitgekomen over de gameplay, en ik verwacht ook niet dat er één komt, aangezien R* maar 30% van de gamefeatures wou vertellen...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk kunnen we pas een week of 2 van de release gameplay zien. Omdat de grote game bladen dan demo's krijgen en ze dan op hun site zetten met filmpjes erbij. Maar dit is meestal zo. Helaas is het alleen nog niet eerder voor gekomen met grandtheftauto :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe zijn er pas 4 officiele filmpjes rondom GTA IV: de eerste trailer, de tweede trailer, de derde trailer en de making of the boxart. Alle andere filmpjes zijn gemaakt door fans en bevatten geen andere gameplaybeelden. Ze hebben gewoon stukjes aan elkaar geplakt uit de trailers of stukjes uit vorige GTA's gefilmd. Zoek bij Youtube maar eens op "GTA IV fan trailer" o.i.d. als je ze wilt zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...