M4X Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Onderwerp: Assassins Creed Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Over een paar dagen. Opmerking: Mijn signature lever ik na die van jouw in. Bring it on >>> Door RonaldVC: Topic beetje opgeschoond.<<< >>> Door RonaldVC: Topic nogmaals opgeschoond. <<< Edit: Oki, ik was er al vanuitgegaan dat jup117 de battle aanging, maar aangezien hij al een andere battle is begonnen vandaag gaat dat dus niet door Bewerkt: 11 december 2007 door RonaldVC
RonaldVC Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Ik wil de uitdaging wel aangaan... Ik heb lang niets meer gemaakt dus het wordt weer eens tijd. Ik edit als de signature klaar is..
RonaldVC Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Klaar! Zelf ben ik niet zo zeker van de signature, ben niet helemaal tevreden ermee... Ik heb de signature even op een zwarte achtergrond gezet, hij komt dan wat mooier uit... Alvast succes M4X!
M4X Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Mijn inzending: Jij ook veel succes RonaldVC
Venzio Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 allebei goed job RonaldVC: erg mooi niet veel over te zeggen dus gewoon goed... M4X:Goed alleen Bij zijn Pin Uit zijn hand is het jammer dat je die bijna niet zag omdat het erg licht was maar wel goed Mijn stem gaat naar:RonaldVC
Wazuup Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 RonaldVC We zullen beginnen met wat positiefs. Je sig ziet er wel als één geheel uit, met die assasin en die gebouwen op de achtergrond. Ik vind je signature alleen wel wat saai en aan de grauwe kant. Je border spreekt mij ook niet echt aan, evenals je font. Die ziet er wat standaard uit, alsof je het er even snel neer hebt gegooid. Het formaat vind ik wat te langwerpig voor deze sig. Het spijt me, maar ik heb veel beter werk van jou gezien. M4X Je signature straalt actie uit, door die strepen en door de kleueren. Je naam en logo zijn leuk gedaan, vooral je naam is goed gelukt zo langs die helm. Render zit wel goed ingeblend. Mijn enige kritiek puntje is dat je render zo in het midden staat, misschien had je hem iets meer aan onder kunnen laten doorlopen. Ik stem zonder twijfel op M4X.
RuftCrush Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Allereerst wil ik even zeggen dat ik het top punt dat het onderwerp een Signature van Assassin's Creed was. Echt een top game! Okay nu ff back to business. M4X Ik vind het echt een hele gave signature, laten we daarmee beginnen lol. Alles wat je in deze signature hebt toegevoegd past er gewoon helemaal goed bij. De font is helemaal in de A.C stijl, en is mooi geplaatst. Ook de render past goed. Het smudge effect rondom de render is goed gelukt, en ik vind het belichte stuk bij de hand met het mes nice. Alles bij alles vind ik gewoon dat ie helemaal goed gelukt is. Als ik dan toch een minpunt moet geven... tsjaa.. uhmm.. *3 uur later* lol misschien dat je de tekst ietsje lichter had kunnen doen, tenminste de 4X. RonaldVC Ook jouw is het gelukt om een coole signature te maken van onze grote held Altaïr. Okay zal ik eerst met het pluspunt of minpunt beginnen? Nou dan beginnen we maar met de pluspunten. Ik vind de torens op de achtergrond mooi gedaan. Het past goed in de A.C. stijl. De Grunge brush over de signature heen is ook erg mooi, geeft een apart effect, alleen daar komt ook weer het minpunt uit. Misschien had je de render wat meer met rust kunnen laten, dus zeg maar niet over de hele render heen brushen met de Grunge brush. Misschien had een Gradient Map of iets anders wat de kleuren wat feller/ minder grauw had kunnen maken ook goed geweest. De border vind ik persoonlijk iets minder, ieder zo zijn smaak . Vote: M4X
M4X Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 *bumb* Zouden er nog een paar mensen kunnen stemmen?
2fast{0} Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik heb weinig kritiek beide signatures zijn erg mooi. RonaldVC, je hebt een mooie signature, alleen had je er wel wat meer aan kunnen doen. M4X, jij hebt een erg mooie signatures. Daarom gaat mij stem naar jou. Stem : M4X
TomHagen Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Jaaa: RonaldVC: Het licht is heel mooi gedaan. Het past goed bij de render. Je tekst is goed geplaatst maar nogal klein. De achtergrond is heel goed, maar ik moet wel goed kijken om er iets uit te halen. Minpuntje is nog dat het nogal grauw is. M4X: De linkerarm (rechts dus) ziet er nogal raar uit, met een schaduw die niet helemaal klopt volgens mij. De overgang van donker naar licht is neit helemaal goed, bovendien is het verschil nogal groot (te licht of te donker). De tekst 'M4X' linksboven is niet echt opvallend, maar ziet er wel goed uit. De achtergrond is verder nogal niks. het heeft wel iets, maar het is niet overtuigend. Stem: RonaldVC PS: Als iemand die geen enkel verstand heeft van graphics vind ik dit toch een mooie rate/stem
.Levi. Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 M4X wist deze battle te winnen en verdient daarbij zijn terechte +1 punt, gefeliciteerd! Helaas mijn goede collega RonaldVC die weer een poging ging wagen heeft deze battle niet weten te winnen en krijgt -1 punt. Erg grappig om te zien is dat beide heren van plek verwisselen. Closed en ranking updated!
Recommended Posts