Cartman Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Het laad en dan hangt het vast net of ik andere main.scm gebruik die niet werken maar dan staat er dat ik een trainer gebruikt (Das waar) die heb ik verwijderd en nog staat het er.. help plz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 installeer vice city opnieuw dan doet hij het waarschijnlijk wel B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cartman Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Helpt niet heb ik al geprobeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Heb je mods geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gh0stRider Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ja dit probleem heb ik ook.. precies hetzelfde.. dan staat er: disconnected:suspected trainer usage.. maar ik gebruik dat niet (meer) en ik heb alles al geprobeerd: gta vc opnieuw installen, mta opnieuw installen maar werkt niet.. help (ons) aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Probeer het eens door je Game Version van 1.0 naar 1.1 te zetten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.