troetelbeertje Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 kan iemand me ff helpen bij sommige mods zie ik een plaatje van de binnekant van de auto hoe krijk ik zo'n beeld of wat moet ik er voor doen met camera change lukt et ni Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 kan iemand me ff helpen bij sommige mods zie ik een plaatje van de binnekant van de auto hoe krijk ik zo'n beeld of wat moet ik er voor doen met camera change lukt et ni De meeste mensen doen dat met het programma Cam Hack. Deze is >>hier<< te downloaden. Als je het bestand gedownload hebt open je het met Winrar, deze vind je >>hier<<. In de readme staat alles piekfijn uitgelegd, dus kijk daar voordat je ermee gaat klooien. Reageren
troetelbeertje Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) kan iemand me ff helpen bij sommige mods zie ik een plaatje van de binnekant van de auto hoe krijk ik zo'n beeld of wat moet ik er voor doen met camera change lukt et ni De meeste mensen doen dat met het programma Cam Hack. Deze is >>hier<< te downloaden. Als je het bestand gedownload hebt open je het met Winrar, deze vind je >>hier<<. In de readme staat alles piekfijn uitgelegd, dus kijk daar voordat je ermee gaat klooien. bedankt daar zit ckr ook een speedmeter op he (l)?edit: werkt niet edit2: heb toch Bewerkt: 9 december 2007 door bef|beertje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.