Bigsmoke!!! Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Ik wil graag een labtop gaan halen voor games te spelen en met name voor GTA San Andreas. Maar welke labtop kan ik dan het beste gaan halen? En hoe veel gaat die kosten? En hoe lang kan ik er ongeveer mee doen? En waar kan ik hem halen? En nog 1 dingetje ik wil hem ook een beetje gebruiken voor school. Zodat ik er verslagen en werkstuken op kan maken. Verder hoeft hij niet zo bijzonder te zijn. Als hij maar goed is voor de boven genoemde hoofdpunten. Bewerkt: 9 december 2007 door Bigsmoke!!! Reageren
Traser Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Kijk hier is rond Laptop`s Reageren
Bigsmoke!!! Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Kijk hier is rond Laptop`s Sorry maar daar heb ik niet zo veel aan want ik heb niet zoveel vertand van wat een labtop allemaal moet hebben om aan mijn eisen te voldoen. Ik weet het het zijn wel veel vragen he! Reageren
BigM Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Om deze game te hebben moet je alles beter als dit hebben Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384 (of meer) MB RAM DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128 (of meer) MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Extra's Als extra kan je ook nog een Game pad met 2 assen gebruiken (via USB of Joystick port). Het kan dat als je alles hieronder koopt dat de game dan slecht loopt en je geen mooie graphics kan instellen. Bron: Hier Bewerkt: 9 december 2007 door BigM Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 het is 1 laptop en voor een beetje wat te typen enzo heb je geen big laptop nodig voor San andreas kan je ook wel iets redelijks voor halen en ik zou een beetje goolen voordat je altijd meteen wat gaat posten maybe naar winkels in de buurt gaan en je laten informeren maar met een 8000 serie van Geforce kan je al zeker gta sa doen. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Wat is precies je Budget ? Bewerkt: 9 december 2007 door osmgek11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.