Jump to content

Distibution


j boersma

Recommended Posts

Telkens wanneer ik deze missie doe loopt het spel vast en start de pc opnieuw op. Iemand raad?

Wat te doen?

Het grootste probleem is denk ik dat je niet weet waar het probleem vandaan komt. Zo gauw je de oorzaak van het probleem weet, heb je ook de kans om het probleem te verhelpen. Beschik je niet over deze informatie, dan is het moeilijk om te zeggen waar het probleem ligt. Heb je misschien mods gebruikt die het spel beïnvloeden? Zo nee, weet je zeker dat je PC voldoet aan de minimale eisen om GTA: Vice City te draaien? Een mogelijke oplossing is om een savegame te downloaden waarin de missie reeds gedaan is. Zo omzeil je de missie die de fout oplevert, en hopelijk ook het probleem zelf. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Telkens wanneer ik deze missie doe loopt het spel vast en start de pc opnieuw op. Iemand raad?

Wat te doen?

Het grootste probleem is denk ik dat je niet weet waar het probleem vandaan komt. Zo gauw je de oorzaak van het probleem weet, heb je ook de kans om het probleem te verhelpen. Beschik je niet over deze informatie, dan is het moeilijk om te zeggen waar het probleem ligt. Heb je misschien mods gebruikt die het spel beïnvloeden? Zo nee, weet je zeker dat je PC voldoet aan de minimale eisen om GTA: Vice City te draaien? Een mogelijke oplossing is om een savegame te downloaden waarin de missie reeds gedaan is. Zo omzeil je de missie die de fout oplevert, en hopelijk ook het probleem zelf. :)

Het kan niet aan m'n pc liggen, die is vrij jong. Maar als ie dan opnieuw opstart zegt hij dat het syteem herstelt is van een ernstige fout, heeft iets met de drivers te maken zegt hij. Verder geen mods gebruikt, alleen de cheat boooring . verder draait het spel prima. Andere missie's willen wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Telkens wanneer ik deze missie doe loopt het spel vast en start de pc opnieuw op. Iemand raad?

Wat te doen?

Het grootste probleem is denk ik dat je niet weet waar het probleem vandaan komt. Zo gauw je de oorzaak van het probleem weet, heb je ook de kans om het probleem te verhelpen. Beschik je niet over deze informatie, dan is het moeilijk om te zeggen waar het probleem ligt. Heb je misschien mods gebruikt die het spel beïnvloeden? Zo nee, weet je zeker dat je PC voldoet aan de minimale eisen om GTA: Vice City te draaien? Een mogelijke oplossing is om een savegame te downloaden waarin de missie reeds gedaan is. Zo omzeil je de missie die de fout oplevert, en hopelijk ook het probleem zelf. :)

Het kan niet aan m'n pc liggen, die is vrij jong. Maar als ie dan opnieuw opstart zegt hij dat het syteem herstelt is van een ernstige fout, heeft iets met de drivers te maken zegt hij. Verder geen mods gebruikt, alleen de cheat boooring . verder draait het spel prima. Andere missie's willen wel.

Probeer je Audio drivers eens te updaten, misschien dat dat helpt. Ik heb ongeveer het zelfde probleem gehad, alleen kwam het bij mij net iets eerder als bij jou.

Greetz :sigaar:

BTW is het bij alle savegames na een bepaalde tijd of alleen die? Anders weet ik niet zeker of mijn oplossing helpt, maar je kan het uiteraard altijd proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...