Jump to content

User Tracks

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :)

Als ik SAMP speel en ik wil naar de user tracks luisteren, krijg ik enkel reclame te horen... Het vreemde is dat mijn User Tracks wel werken bij de gewone offline GTA. Ik heb de muziek netjes in de map gezet en al drie keer gescand, maar het blijven reclamestukjes.

Ik vond ook niet echt iets met de zoekfunctie :N

Wat doe ik fout????

Geplaatst:
Hallo :)

Als ik SAMP speel en ik wil naar de user tracks luisteren, krijg ik enkel reclame te horen... Het vreemde is dat mijn User Tracks wel werken bij de gewone offline GTA. Ik heb de muziek netjes in de map gezet en al drie keer gescand, maar het blijven reclamestukjes.

Ik vond ook niet echt iets met de zoekfunctie :N

Wat doe ik fout????

waarschijnlijk ben je hem vergeten aan te zetten na het scannen. :D

Dit heb ik ook heel lang gehad.

Dit aanzetten moet je geloof ik doen bij alle andere radiostations.

Ik kan nu even niet iets gedetaileerder uitleggen omdat mijn eigen gta nu niet bij de hand heb. :cya:

Ik hoop dat dit voldoende info is.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Je moet eerst naar Radio options en dan zie je alle radio zenders onderin ,,

daar bovenin staat User Track Options en dan de zie je 4 regels ,, weet niet precies wat erop staat ,, maar er staat dan Scan User Track ,, druk erop en dan wacht je totdat de scanbalkje klaar is ,, als je dat hebt gedaan dan ga je alles ESC drukken totdat je in je game komt,, dan stap je je auto uit(als je in auto zit want anders doen er geen een radios meer)dus dan stap je uit en dan weer in ,, schakel over naar User Track Players en dan heb je je music!!

Hopelijk doet ie het!!

Geplaatst:

Druk eens op F5, met F5 dan skip je een nummer. Als je dat doet zal het volgende nummer worden geladen, en zal vaak ook de reclame worden overgeslagen. Druk daar eens op en wie weet helpt het.

Geplaatst:

Nee, dat werkt ook niet :N

Vreemd is ook dat mijn controls anders waren dan bij de gewone GTA(offline), dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...