Jump to content

nieuwe sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

|

|

|

|

|

\/

hahadv7.png

>>> Door .Levi.: Zet je creaties altijd in je post. Mocht je ooit een andere sig in je handtekening hebben staan dan weten leden nog steeds welke creatie er bedoelt word. ;)<<<

ok .Levi.

V2

hahakr1.png

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

|

|

|

|

|

\/

hahacv5.png

>>> Door .Levi.: Zet je creaties altijd in je post. Mocht je ooit een andere sig in je handtekening hebben staan dan weten leden nog steeds welke creatie er bedoelt word. ;) <<<

Ik ga pas weer iets verder met raten warneer je begint met de tips te volgen.. Mijn tip voor jou is doe die render anders. Opzicht is je background helemaal niet zo vies en je tekst voor een beginner.. Nja, Een beetje anders geplaats mocht wel Maar zo vies is hij niet. Maar je render is onduidelijk. Maak hem gewoon vol uit vel. Maar blend hem in. Dat geeft een mooier resultaat. Misschien nog een border ook. Staat mooier op de afscheiding naar het gtaforum. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ga pas weer iets verder met raten warneer je begint met de tips te volgen.. Mijn tip voor jou is doe die render anders. Opzicht is je background helemaal niet zo vies en je tekst voor een beginner.. Nja, Een beetje anders geplaats mocht wel Maar zo vies is hij niet. Maar je render is onduidelijk. Maak hem gewoon vol uit vel. Maar blend hem in. Dat geeft een mooier resultaat. Misschien nog een border ook. Staat mooier op de afscheiding naar het gtaforum. :)

ik heb het juist zo special onduidelijk gemaakt om een beter effect te krijgen. [s[En wat bedoel je met border?[/s] oops vergeten xD

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

Je render komt in de tweede versie wel beter naar voren, maar die border ziet er niet uit. Zonder, of gewoon een onopvallende is beter. Je tekst is ook vervormd en bij de andere tekst is het klik klik een paar Bleding Modes aangeklikt. Je achtergrondje ziet eruit als een .jpg van lage kwaliteit wat een afknapper is.

Geplaatst:
Je render komt in de tweede versie wel beter naar voren, maar die border ziet er niet uit. Zonder, of gewoon een onopvallende is beter. Je tekst is ook vervormd en bij de andere tekst is het klik klik een paar Bleding Modes aangeklikt. Je achtergrondje ziet eruit als een .jpg van lage kwaliteit wat een afknapper is.

Een aanvulling op Ferre, aangezien hij de woorden uit me mond haalt. Die border is niet vreselijk. Maar echter wel veelste groot, Iets kleiner mag wel. :Y

Geplaatst:

Inderdaad niet vergeten je sig in je post te doen he! :puh:

Hahaha, nee grapje, ik rate wel gewoon

Anders heb ik weer zo'n spam post :puh:...

Verander de kleur van je Wanna Play text in dezelfde kleur als je naam

En haal die schaduw weg, of doe hem verder weg, want het stoort met het lezen

Aldus mij, laat je text iets vloeiender opgaan in de achtergrond.

In ieder geval niet zo donker.

Dan blinkt de render er ook meteen een stuk meer uit

Stop de render ook wat minder weg in je background.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...