SanAndreasGEK Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik wil graag een eigen mod hebben. Maar weet jammer genoeg niet hoe.. Kunnen jullie mij daarbij helpen? (Reageer snel alsjeblieft!) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Daarbij kan ik je spijtig genoeg niet bij helpen maar Modding hoort hier niet thuis, maar in het modding-gedeelte van het forum. Dan kan je eens kijken in de Master Tutorial List en hier. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 een ding zal ik je zeggen. Modden is absoluut niet makkelijk. Een simpele mod van een ander voertuig krijg ik niet eens voor mekaar iemand had eens een nederlandse politiewagen en agent gemaakt en dan denk ik WOW! het enige eigen modje dat ik heb is dat de ballas in BF injections en op FCR-900s rijden. Maar dat kan je zo veranderen in cargrp.dat. Dus............................. modden is niet makkelijk. Daar moet je voor in de wieg gelegd zijn.(en dat ben ik niet) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ik dacht eert ook dat ik er niet in de wieg voor gelegd was, maar je moet gewoon tijd en geduld hebben om het te kunnen De meesten vinden het te ingewikkeld als ze eenmaal weten hoe anderen het doen, en haken af. Je moet gewoon doorgaan. En eerst eens een 3d modelling programma downloaden klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.