Kars Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Hallo, Ik heb een paar vraagjes/problemen: - Als ik die missie doe (in het begin) dat je met je low-rider die 'moves' moet maken, hapert dat balkje waar al die pijltjes komen . Kan ik dat verhelpen? Zo ja, hoe? - Als ik op escape druk op mijn toetsenbord, dan krijg ik zwart beeld. Dan moet ik me computer opnieuw opstarten. Kan ik dat ook verhelpen? Ik gebruik GEEN mods of trainers of iets dergelijks. Ik heb V2.00. Legale cd (20 euro bij de Bart Smit) Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Kars Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) 1. Voorzover ik weet kan je dat niet verhelpen Ik heb dat ook, Gewoon niet op letten. 2. Mijn vriend heeft dat ook, Dan is hij te sloom met laden ofzo? Dat zei hij tegen mij. als dat gebeurd zal ik hem gewoon opnieuw instaleren als het probleem zich blijft voordoen. Als je al ver bent in de Storyline, dan kun je wel een savegame aanvragen. Succes Tijmentje5 Bewerkt: 16 december 2007 door tijmentje5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.