peter-de-gekste Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Hallo mensen, Ik heb een vraag, want ik heb namelijk een iPod classic, en sinds kort, als ik een albumillustratie wil toevoegen, zie ik op mijn iPod als ik een liedje van dat album afspeel, alleenmaar een zwarte vlek. Hoe komt dit? Ik weet niet of er meer mensen met het zelfde probleem zijn, maar ik vind het egt super iritant, dus ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen Mvg Peter Reageren
MXR Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Hmmm...en je ziet in Itunes het albumplaatje wel? Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Hmmm...en je ziet in Itunes het albumplaatje wel? jup Reageren
SummerBase Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 De gekochte muziek van iTunes zou gewoon een juist album illustratie afbeelding moeten weergeven. Ik heb zelf ook een Classic en als ik muziek rip van een CD naar iTunes en ik vul een naam in van de artiest dan voegt hij ook automatisch een album illustratie toe. Persoonlijk denk ik dat het aan het album illustratie haar bestandsformaat ligt. Probeer het eens in een ander formaat (JPEG of PNG) bijvoorbeeld, als je dat als niet had. Verplaatst naar Luxuries en hernoemd naar "Ipod Album illustraties?"... Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 De gekochte muziek van iTunes zou gewoon een juist album illustratie afbeelding moeten weergeven. Ik heb zelf ook een Classic en als ik muziek rip van een CD naar iTunes en ik vul een naam in van de artiest dan voegt hij ook automatisch een album illustratie toe. Persoonlijk denk ik dat het aan het album illustratie haar bestandsformaat ligt. Probeer het eens in een ander formaat (JPEG of PNG) bijvoorbeeld, als je dat als niet had. Verplaatst naar Luxuries en hernoemd naar "Ipod Album illustraties?"... Maar ik heb al die illustraties al via iTunes gekregen, eerst geavanceerd, en dan albumillustraties verzamelen..en het rare is, dat hij dat bij andere cd's wel gwoon doet, dus wel de cover toont. en ook van de cd's waarvan de covers niet worden getoond als ik t nummer afspeel, zie je ze soms nog wel voorbij komen in die rechter helft van t scherm.. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Met die rechter helft van het scherm bedoel je neem ik aan het hoofdmenu? Dat klopt i.i.g. wel. Wat die andere plaatjes betreft, probeer ze zelf te vinden met Google Images en voeg ze dan toe aan de juiste nummers. rechtsklik hiervoor op het juiste nummer in de lijst, klik op Info Tonen, en ga dan naar het tabblad Illustratie. Dan druk je op toevoegen en kies je het goede bestand. Dit kan ook met een heel album tegelijk. Selecteer alle nummers ervan, ga weer naar Info Tonen, en dubbelklik dan op het witte vak waar Illustratie boven staat. Mocht dit nog niet werken, reset je iPod dan eens. Ga hiervoor in de linkerbalk van iTunes naar je iPod, en klik in het scherm dat je krijgt op de knop herstellen. Overigens hoor je bij de nieuwste iPods wel altijd een grijs vakje met een muzieknoot te zien op de plaats van de albumillustratie als je die nog niet hebt toegevoegd. Dit was toch beter geregeld bij de oudere iPods (heb zelf een iPod Video 30GB). daar werd te tekst dan naar het midden van het scherm uitgelijnd en kreeg je verder niet zo'n lelijk vakje. Nuke[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.