mi01 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Heej mensen , Ik zoek iemand die mij kan uitleggen hoe ik een auto kan bewerken zoals bijvoorbeeld : Bobcat. Ik wil vlammen enzo. er op gaan zetten en andere velgen. Iemand misschien een idee ? Bewerkt: 9 december 2007 door Bling Lettertype naar normaal veranderd. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Heej mensen ,Ik zoek iemand die mij kan uitleggen hoe ik een auto kan bewerken zoals bijvoorbeeld : Bobcat. Ik wil vlammen enzo. er op gaan zetten en andere velgen. Iemand misschien een idee ? Voor modden verwijs ik je naar het Modding Gedeelte. Hier hebben ze er meer verstand van en helpen ze je sneller dan in 'SA: General'. De >>Master Tutorial list<< en >>dit<< topic helpen je ook mee. Veel succes met het modden van SA. Bewerkt: 9 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.