Jump to content

U2 Audio

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Voor de U2 fans onder ons, heb ik alle audio van alle U2 concerten die in Nederland gehouden zijn. Vooral 16 Juli 2005 van de vertigo tour is erg goed, de kwaliteit van het geluid is erg goed. Als iemand belangstelling heeft voor enkele nummers van de U2 tours moet je hier in dit topic maar even posten of mij een pb sturen, zodat ik je eventueel toe kan voegen op MSN.

De nummers zijn niet illigaal gedownload, want op de CD hoesjes staat: This is a free project, feel free to share. En in het nederlands: Dit is een gratis project, deel met anderen als je wil.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

oeh vette shit ^^ die wil Rens wel :D ik ben 13 juli geweest maar dat scheelt niet veel met 16 juli ^^ stuur je wel een PB

Geplaatst:
oeh vette shit ^^ die wil Rens wel :D ik ben 13 juli geweest maar dat scheelt niet veel met 16 juli ^^ stuur je wel een PB

Oke, ik heb ook de audio van 13 juli hoor!!

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Hmm, dit valt wel onder Warez he, oftewel illegale downloads.

Maarja, je mag mij best toevoegen hoor, zie mijn profiel voor MSN ^_^

U2 _O_

Dit is geen Warez, dat staat ook op de CD hoesjes, feel free to share o.i.d. Ik laat je het wel zien op Msn.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

bootlegs zijn eigenlijk niet illegaal. Het is gewoon legaal om de muziek tijdens een concert op te nemen net zoals je foto's mag maken tijdens een concert. Bij een musical is het andere koek natuurlijk.

Toen een interviewer ooit aan bono vroeg wat hij vond van het opnemen van z'n concerten door amateurs antwoorde hij:

'Ik heb zelfs dat ze dat graag doen! Het is voor ons min of meer een compliment van de muziek en zo kan men een goede herinnering terugluisteren, dus mij hoor je er niet over klagen. Ik zou niet weten waarom ze het niet zouden mogen.'

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...