Jump to content

Host probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen

Ik wil wat gaan uploaden op me gratis host alleen FileZilla zegt dit: Timeout detected!

Wat betekent dit? Ik heb al contact met mijn host opgenomen een paar dagen geleden maar nog geen andwoord terug gehad. Betekent dit dat ik verbannen ben? Soms staat er ook dit: interrupted by user. Me firewal accepteerd Filezilla dus daar kan het niet aan liggen op alle twee mijn gratis host account van byethost. Op me betaalde host is er helemaal niks aan de hand.

Alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Het ligt denk ik aan byethost zelf, ik denk dat je tijdelijk niet kan inloggen via FTP !

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

Timeout detected betekent in principe dat de verbinding met je host verbroken is(of nooit tot stand is gekomen) om wat voorn reden dan ook...

En Interrupted by user betekent gewoon dat het probleem bij jou ligt in pricipe :/

Dus ik denk dat je gewoon even goed moet kijken of je de goede gegevens hebt ingevuld?

En anders probeer eens een andere FTP cleint. "SmartFTP" is wel makkelijk te gebruiken.

Ohh en je bent niet verbannen ofso. :Y

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...